ΕΙΕΠ: Βραβεία για την εξυπηρέτηση πελατών

Τρίτη, 25 Μαΐου 2010 17:27

Ένα νέο θεσμό στην εξυπηρέτηση πελατών εισάγει από φέτος τον Ιούνιο για πρώτη φορά στην Ελλάδα το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Πρόκειται για τα Εθνικά Βραβεία στην Εξυπηρέτηση Πελατών που θα αποδοθούν σε εταιρείες αλλά και διακεκριμένους επαγγελματίες διαφόρων κλάδων για εξαιρετικές πρακτικές στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών.

Ο θεσμός των βραβείων θα επιβραβεύει και θα προβάλλει σε ετήσια βάση καινοτόμες και εξαιρετικές πρακτικές, που χρησιμοποιούνται στην εξυπηρέτηση του πελάτη.

Παράλληλα στοχεύει στη δημιουργία εξειδικευμένης γνώσης, καθώς και την επιβράβευση των καλύτερων στελεχών στην εξυπηρέτηση πελατών ανά κλάδο και επίπεδο. Σκοπός του θεσμού είναι επίσης η υιοθέτηση διεθνών επιτυχημένων πρακτικών μέσω της συνεργασίας με ομοειδείς φορείς του εξωτερικού και στην ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών μεταξύ των μελών.

Σημειώνεται ότι το ΕΙΕΠ είναι μη κερδοσκοπικός οργανισμός, στον οποίο συμμετέχουν περισσότερα από 70 μέλη με κοινό στόχο την αναβάθμιση του ρόλου όσων άμεσα ή έμμεσα έρχονται σε επαφή με τον πελάτη στον ιδιωτικό και στο δημόσιο τομέα.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα