Διαμαρτυρία ΕΣΠ για τις καθυστερήσεις παραλαβής των κοντέινερ

Δευτέρα, 28 Ιουνίου 2010 16:13

Την αποκατάσταση της εύρυθμης λειτουργίας του λιμανιού ζητάει ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς (ΕΣΠ), από τη διοίκηση του Σταθμού ΣΕΜΠΟ ΑΕ με αφορμή τις έντονες διαμαρτυρίες για «την ταλαιπωρία και το μεγάλο οικονομικό κόστος» που υφίστανται οι επιχειρήσεις που διενεργούν εισαγωγές, κατά την παραλαβή και επιστροφή των εμπορευματοκιβωτίων.

Ο σύλλογος απέστειλε στην διοίκηση του ΣΕΜΠΟ Α.Ε. επιστολή στην οποία αναφέρει τα ακόλουθα:

«Με αφορμή παράπονα που έχουμε δεχθεί επανειλημμένα από μέλη μας και δεδομένης της ανάληψης εκ μέρους σας της διαχείρισης και εκτέλεσης των λιμενικών εργασιών στον προβλήτα ΙΙ του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά, σας μεταφέρουμε την έντονη διαμαρτυρία του επιχειρηματικού κόσμου για την ταλαιπωρία και το μεγάλο οικονομικό κόστος που υφίστανται οι επιχειρήσεις που διενεργούν εισαγωγές, κατά την παραλαβή και επιστροφή των εμπορευματοκιβωτίων.

Επιπροσθέτως, λόγω της πολύωρης αναμονής των οδηγών στο Λιμάνι, οι εκφορτώσεις εμπορευμάτων γίνονται αναγκαστικά σε ώρες εκτός ωραρίου εργασίας, γεγονός που δημιουργεί απίστευτη ταλαιπωρία σε οδηγούς, εργαζόμενους και επιχειρήσεις.

Λόγω των ανωτέρων και δεδομένης της εξαιρετικά δυσμενούς οικονομικής συγκυρίας και της εξ αυτής προκαλούμενης έλλειψης ρευστότητας, παρακαλούμε για όλες τις ενδεδειγμένες ενέργειές σας, με σκοπό την αποκατάσταση της εύρυθμης λειτουργίας της αγοράς και του λιμανιού».



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα