Συγκεκριμένο νομοσχέδιο για την εξυγίανση του ΟΣΕ, το οποίο έχει σταλεί στις υπηρεσίες του λεγόμενου «Μηχανισμού Στήριξης», έχει εκπονήσει η κυβέρνηση, δια του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Δημήτρης Ρέππας, μετά τη διυπουργική σύσκεψη για τα μεγάλα έργα.
Σύμφωνα με τον κ. Ρέππα, μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει καμιά διαφωνία από τις αρμόδιες διευθύνσεις της ΕΕ, για το προτεινόμενο νομοσχέδιο, το οποίο χαρακτήρισε φιλόδοξο και τολμηρό, σημειώνοντας ότι δίνει τελικά λύση στο πρόβλημα που αντιμετωπίζει σήμερα ο Ελληνικός σιδηρόδρομος.
Όπως γνωστοποίησε, το υπουργείο αναμένει τις τελικές παρατηρήσεις της ΕΕ προκειμένου το νομοσχέδιο να γίνει νόμος του κράτους και να αρχίσει να εφαρμόζεται, ώστε να τεθεί τέρμα στο τεράστιο έλλειμμα του ΟΣΕ, ο οποίος, όπως είπε, έχει εξελιχθεί σε ένα φορέα που αντί να προσφέρει κοινωνικό έργο και μόνο, γίνεται «τρόπον τινά» και μια αντικοινωνική μηχανή όταν παράγει τέτοιο έλλειμμα.
Σχετικά δε με το εργασιακό καθεστώς ο υπουργός Υποδομών επανέλαβε ότι από την πλευρά της ελληνικής κυβέρνησης δεν είναι παραδεκτή μια ρύθμιση η οποία θα προβλέπει απολύσεις.
¶νθρωποι οι οποίοι επί πολλές δεκαετίες εργάζονται σε ένα Οργανισμό και έχουν φτάσει σε ηλικία 50 - 55 ετών, δεν είναι δυνατό να απολυθούν. Από την άλλη όμως πρέπει να πάρουμε γενναίες αποφάσεις για τους εργαζόμενους στον ΟΣΕ και πρέπει να το αντιληφθούν και εκείνοι ότι κάτι θα χάσουν. Όπως όλοι χάσαμε κάτι αυτήν την περίοδο για λόγους οι οποίοι σας είναι γνωστοί, και αυτοί θα χάσουν κάτι από αυτά τα οποία θεωρούν κεκτημένα, επεσήμανε ο κ. Ρέππας.
Ανακοίνωσε, τέλος, ότι στην τελική του μορφή βρίσκεται και το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση του επαγγέλματος του οδικού μεταφορέα και σύντομα θα έρθει προς έγκριση στο υπουργικό συμβούλιο και στη συνέχεια θα κατατεθεί προς ψήφιση στη βουλή.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ