Στα 31,99 εκατ. ευρώ ανήλθαν σε ενοποιημένη βάση, οι ζημιές μετά από φόρους του ομίλου Attica Group, κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους. Σύμφωνα με την Attica Group, οι ζημιές περιλαμβάνουν έκτακτη εισφορά φόρου 2,8 εκατ. ευρώ και οφείλονται στην αύξηση του κόστους πετρελαίου κατά 50% και στην συνεχιζόμενη οικονομική κρίση.
Όπως ανακοινώθηκε, οι ενοποιημένες πωλήσεις ανήλθαν σε 125,79 εκατ. ευρώ έναντι 139,93 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2009. Τα έσοδα του ομίλου προήλθαν κατά 60% από τις γραμμές της Ακτοπλοΐας και κατά 40% από τις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας όπου το πρώτο εξάμηνο του 2010, ο στόλος των πλοίων του ομίλου εκτέλεσε 20% λιγότερα δρομολόγια λόγω της πώλησης του πλοίου Superfast V τον Φεβρουάριο 2010. Στις 30 Ιουνίου, 2010, τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου ανέρχονταν σε 33,49 εκατ. ευρώ έναντι 16,87 εκατ. ευρώ την 31η Δεκεμβρίου 2009.
Στο πρώτο εξάμηνο του 2010 η Attica Group δραστηριοποιήθηκε στην Αδριατική θάλασσα με τέσσερα πλοία Superfast και στην Ελληνική Ακτοπλοΐα με οκτώ πλοία Blue Star και ένα Superfast.
Η συνολική κίνηση στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας σημείωσε αύξηση κατά 3,4% σε επιβάτες, κατά 3,6% σε Ι.Χ. οχήματα και μείωση κατά 4,3% στα φορτηγά οχήματα, σύμφωνα με τα στοιχεία των Ελληνικών λιμεναρχείων.
Παράλληλα, στις γραμμές εσωτερικού ο Όμιλος δραστηριοποιήθηκε στις γραμμές Πειραιάς-Κυκλάδες, Ραφήνα-Κυκλάδες, Πειραιάς-Δωδεκάνησα και Πειραιάς-Ηράκλειο και από τον Απρίλιο στη σύνδεση Πειραιάς-Χανιά.
Τα πλοία του Ομίλου Attica μετέφεραν 1.720.154 επιβάτες, (μείωση 2,2%), 78.029 φορτηγά οχήματα (αύξηση 9,0%) και 227.580 ΙΧ οχήματα (μείωση 2,8%) εκτελώντας συνολικά 9% περισσότερα δρομολόγια από το πρώτο εξάμηνο του 2009 λόγω της μεταδρομολόγησης των Superfast XII και Blue Horizon από τις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας στις γραμμές Πειραιάς-Ηράκλειο και Πειραιάς-Χανιά αντίστοιχα.