Σε αγορές του εξωτερικού, οι οποίες μέχρι πρόσφατα δεν της απέδιδαν σημαντικά έσοδα, εστιάζει πλέον το ενδιαφέρον της η Αλουμύλ, σε μια προσπάθεια να αναπληρώσει τη μείωση της ζήτησης και του όγκου των πωλήσεων στην Ελλάδα και τις λοιπές βαλκανικές χώρες στις οποίες διατηρεί παραγωγικές βάσεις.
«Ιδιαίτερο βάρος δίνουμε, από το πρώτο εξάμηνο του 2010, στην αύξηση των μεριδίων μας στις αγορές της Ρωσίας, άλλων χωρών της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, αλλά και στην αποτελεσματική ανάπτυξη των εμπορικών μας δικτύων στη Δυτική Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο εκπρόσωπος της εταιρείας Τίμος Βακάλης.
«Πιστεύουμε ότι η ισχυρή εξωστρέφεια εξακολουθεί να αποτελεί ικανότατο παράγοντα ανάπτυξης για την επόμενη πενταετία», πρόσθεσε.
Σημειώνεται ότι κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, ενώ σε συνθήκες ανόδου των τιμών αλουμινίου οι πωλήσεις σε αξία στην Ελλάδα αυξήθηκαν μόλις κατά 5,2% και στις λοιπές βαλκανικές χώρες μειώθηκαν κατά 19,4%, η δραστηριότητα στις άλλες χώρες/γεωγραφικές περιοχές απέφερε αυξημένα κατά 33,7% έσοδα, ίσα προς το 10,7% των συνολικών εσόδων, έναντι αντίστοιχου ποσοστού 7,9% την ίδια περίοδο του 2009.
«Με την εγχώρια ζήτηση να βρίσκεται σε τέλμα και τη ζήτηση στις άλλες χώρες των Βαλκανίων επίσης να υποχωρεί, εξαιτίας της γενικότερης οικονομικής ύφεσης που πλήττει την περιοχή και της συνεχιζόμενης πτώσης της οικοδομικής δραστηριότητας, εντείνουμε με επιτυχία τις προσπάθειές μας να αναπτυχθούμε σε άλλες περιοχές», τόνισε ο εκπρόσωπος της επιχείρησης.
«Ο στόχος που εδώ και αρκετά χρόνια είχαμε θέσει, δηλαδή να διαθέτουμε στη διεθνή αγορά το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής μας, παραμένει» ανέφερε, εκτιμώντας ότι η εξαγωγική επέκταση του ομίλου θα συνεχιστεί.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ