Ελαφρώς βελτιωμένες σε σχέση με πέρυσι καταγράγονται οι πωλήσεις του ομίλου Σαράντη στο εννεάμηνο του 2010, με τα κέρδη ωστόσο να καταγράφουν πτώση.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας, η πίεση της κερδοφορίας του ομίλου οφείλεται στα αυξημένα έξοδα διαφήμισης και προώθησης σε συνδυασμό με τα αυξημένα έξοδα που σχετίζονται με τη γενικότερη μείωση των δαπανών.
Πιο συγκεκριμένα, τα έσοδα του ομίλου ενισχύθηκαν κατά 1,75% στα 161,28 εκατ. ευρώ, από τα 158,50 εκατ. ευρώ πέρυσι.
Τα κέρδη μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας υποχώρησαν κατά 51,4% στα 5,62 εκατ. ευρώ από τα 11,58 εκατ. ευρώ πέρυσι.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, εξαιρουμένης της έκτακτης εισφοράς, τα κέρδη μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας του ομίλου διαμορφώθηκαν στα 6,06 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας πτώση 47,63% σε σχέση με το εννεάμηνο του 2009.
Σε ό,τι αφορά τις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης αναφέρεται ότι σημείωσαν σημαντική άνοδο πωλήσεων και παράλληλα αύξησαν το ποσοστό τους στις ενοποιημένες πωλήσεις του ομίλου, κατέχοντας 62,20% επί του συνόλου των πωλήσεων της περιόδου.