Εξυπηρέτηση στη νοηματική γλώσσα στη NovaBank

Τρίτη, 13 Νοεμβρίου 2001 17:04

Την παροχή προγράμματος εξυπηρέτησης στη νοηματική γλώσσα, για άτομα με προβλήματα ακοής, ανακοίνωσε η NovaBank.

Στα καταστήματα της τράπεζας που θα φέρουν στην είσοδο το ειδικό σήμα, οι πελάτες με προβλήματα ακοής θα εξυπηρετούνται κάθε Πέμπτη στην νοηματική γλώσσα από τις 12 μέχρι την 1 το μεσημέρι.

Με την βοήθεια της υπηρεσίας video-conference θα έρχονται σε επαφή με διερμηνέα της νοηματικής γλώσσας, η οποία θα διευκολύνει την επικοινωνία τους με το προσωπικό της τράπεζας.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα