ΥΠΑ: Αύξηση 18% των καταγγελιών επιβατών

Πέμπτη, 08 Ιανουαρίου 2009 11:16
UPD:11:46
ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΟΡΕΣΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ

Σε ποσοστό 18% αυξήθηκαν το 2008 οι καταγγελίες ταξιδιωτών, εις βάρος αεροπορικών εταιρειών που παραβίασαν τους κοινοτικούς κανονισμούς σχετικά με τα δικαιώματα του επιβάτη.

Από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Δεκέμβριο του 2008, το αρμόδιο γραφείο της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας δέχτηκε 644 καταγγελίες που αφορούσαν κυρίως την αδικαιολόγητη ματαίωση ή καθυστέρηση πτήσεως, την άρνηση επιβίβασης λόγω υπερκράτησης (overbooking) και την απώλεια ή φθορά αποσκευών.

Οι εξειδικευμένοι υπάλληλοι της ΥΠΑ έχουν ήδη δώσει λύση υπέρ του επιβάτη σε 490 περιπτώσεις, δηλαδή σε ποσοστό 76%, ενώ οι υπόλοιπες βρίσκονται στο στάδιο της τελικής λύσης. Σε 7 εταιρείες που δεν συμμορφωθήκαν, επιβλήθηκαν πρόστιμα.

Υπενθυμίζεται ότι, βάσει του Κοινοτικού κανονισμού 261/2004 οι αεροπορικές εταιρείες είναι υποχρεωμένες να καταβάλουν αποζημιώσεις και να παρέχουν βοήθεια (ανάπαυση σε ξενοδοχεία, γεύματα κ.λ.π) σε περιπτώσεις που αδικαιολόγητα ματαιώνουν ή καθυστερούν τις πτήσεις τους ή αν θεωρηθούν υπεύθυνες για φθορά ή απώλεια αποσκευών.

Το ύψος της αποζημίωσης αυξάνεται ανάλογα με τον αριθμό των μιλίων της πτήσης.

Η ΥΠΑ με σύνθημα «Μη μένεις απαθής» καλεί τους ταξιδιώτες που υφίστανται ταλαιπωρία να προσφεύγουν στο αρμόδιο γραφείο (τηλ: 210- 8916150, FAX 8916193).

Επίσης σε όλους τους αερολιμένες της χώρας οι ταξιδιώτες μπορούν να απευθύνονται στο γραφείο του Αερολιμενάρχη ή στον Αερολιμενικό έλεγχο.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα