Ανοιξε και πάλι λίγο πριν το μεσημέρι η παλαιά Εθνική Οδός Αθηνών-Λαμίας, μετά από περίπου δύο ώρες αποκλεισμού.
Έπειτα από διαπραγματεύσεις, οι αγρότες που είχαν αποκλείσει το τελευταίο σημείο σύνδεσης μεταξύ βορρά και νότου στη διασταύρωση Μοσχοχωρίου, 8 χλμ νότια της Λαμίας http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/01/23/1620573.htm , πείστηκαν να ανοίξουν το δρόμο, χωρίς ωστόσο να αποκλείουν το ενδεχόμενο να τον κλείσουν και πάλι αργότερα.
Τα τρακτέρ έχουν παραμείνει δεξιά και αριστερά από τον κόμβο του Μοσχοχωρίου, ενώ ουρά χιλιομέτρων σχηματίζουν εκατοντάδες φορτηγά που ακινητοποιήθηκαν εξαιτίας του αποκλεισμού. Με την αποκατάσταση της κυκλοφορίας, τα οχήματα άρχισαν να διέρχονται από το παλιό εθνικό δίκτυο παρακάμπτοντας το μπλόκο των αγροτών στην Αλαμάνα.
Αποκλεισμένη από τα μπλόκα των αγροτών στα Τέμπη, τη Νίκαια, τις Μικροθήβες, την Αλαμάνα και το Κάστρο Βοιωτίας παραμένει η εθνική οδός Θεσσαλονίκης - Αθηνών.
Κλειστοί είναι, επίσης, οι συνοριακοί σταθμοί Προμαχώνα και Εξοχής, ενώ από τις δέκα το πρωί έκλεισε επ’ αόριστον το μπλόκο των αγροτών στην Εγνατία Οδό, στους Κήπους Έβρου.
Επ’ αόριστον έχει κλείσει η Εγνατία Οδός και στο ύψος της Χρυσούπολης Καβάλας.
Συγκεντρωμένοι στον κόμβο «πράσινα φανάρια» παραμένουν αγρότες της Ανατολικής Θεσσαλονίκης, ενώ κινητικότητα παρατηρείται και στη Δυτική Θεσσαλονίκη, όπου στις κοινότητες Μάλγαρων, Κύμινων και της Χαλάστρας τα τρακτέρ έχουν αρχίσει να συγκεντρώνονται στις πλατείες.
«Μπλόκα» των αγροτών υπάρχουν ακόμη στην εθνική οδό Κοζάνης - Φλώρινας στο ύψος της ΑΕΒΑΛ, στη γέφυρα του Στρυμόνα και έξω από το Κιλκίς και το Πολύκαστρο.