Πρόγραμμα επικοινωνίας και προβολής της Αθήνας στο εξωτερικό

Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης
Τρίτη, 14 Απριλίου 2009 14:55

Την έναρξη ενός ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας και προβολής της Αθήνας, με τη διοργάνωση πέντε ειδικών εκδηλώσεων στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη ανακοίνωσε το υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Γκάζι. Συγκεκριμένα, θα διοργανωθούν road show σε Σικάγο και Νέα Υόρκη, καθώς και Λονδίνο, Παρίσι και Βερολίνο. Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί το Μάιο και τον Ιούνιο 2009.

Η σωστή και ολοκληρωμένη προβολή της Αθήνας ως προορισμού city break αποτελεί μια ιδιαίτερα σημαντική συνιστώσα στην προσπάθεια αύξησης της τουριστικής κίνησης, δήλωσε ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης.

Όπως έγινε γνωστό υιοθετήθηκε η ιδέα των «Αθηνών του Κόσμου». Σε κεντρική πλατεία κάθε πόλης θα τοποθετηθεί για 4 ημέρες η σφαίρα του World of Athens. Η σφαίρα είναι ένας εντυπωσιακός κινούμενος θόλος προβολών, ο οποίος συμβολίζει τον κόσμο της Αθήνας, συνολικού ύψους 15 μέτρων και διαμέτρου πάνω από 15 μέτρα μέσα στην οποία θα προβάλλεται και θα διανείμεται προωθητικό υλικό για την Αθήνα.

Συνολικά στο εσωτερικό της σφαίρας μπορούν να φιλοξενηθούν πάνω από 60 άτομα ενώ θα εγκατασταθούν τελευταίας τεχνολογίας υπολογιστές και οθόνες οι οποίοι παρέχουν προωθητικό και πληροφορικό υλικό με θεματολογία από την ιστορία και τον πολιτισμό της Αθήνας, τις υποοδομές, τη νυχτερινή ζωή, την κουζίνα και την αγορά.

Επιπλέον, στις κεντρικές πλατείες και γύρω από τη σφαίρα θα στήνεται ένα σκηνικό που θυμίζει Αθήνα με υπαίθριες εκθέσεις φωτογραφίας, συναυλίες ελληνικής μουσικής, και άλλες παράλληλες εκδηλώσεις. Για την ουσιαστικότερη προβολή της Αθήνας αλλά και για την ανάπτυξη επιχειρηματικών επαφών θα διοργανωθεί επιχειρηματική συνάντηση (partenariat) εταιριών που δραστηριοποιούνται στον τουριστικό κλάδο. Στο partenariat θα προσκληθούν tour operators, τουριστικά γραφεία, γραφεία οργάνωσης συνεδρίων και δημοσιογράφοι από κάθε πόλη. Επίσης κατά τη διάρκεια του partenariat θα πραγματοποιηθούν επιχειρηματικές συναντήσεις με στόχο τη γνωριμία με το τουριστικό προϊόν της Αθήνας, την ανάπτυξη επαφών και συνεργασιών μεταξύ των επιχειρηματιών.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα