Κέρδη από 2012 προσδοκά η νέα Ο.Α.

Δευτέρα, 18 Μαΐου 2009 10:46

Αναδημοσίευση από την έντυπη έκδοση

Την επίτευξη λειτουργικής κερδοφορίας από το 2012 για την αεροπορική εταιρεία (πτητικό έργο), ενώ από το 2011 για την εταιρεία επίγειας εξυπηρέτησης (handling) και Τεχνική Βάση, προβλέπει το business plan της νέας Ολυμπιακής που θα πετά από το φθινόπωρο με το όνομα Olympic Air υπό την ιδιοκτησία της Marfin Investment Group (MIG).

Ήδη στα γραφεία της λεωφόρου Βάρης Κορωπίου, όπου στεγάζεται η «νέα ΟΑ», οι συσκέψεις είναι συνεχείς, καθώς με εντατικούς ρυθμούς προχωρά η στελέχωση του ομίλου της ΟΑ (πτητικό έργο, τεχνική βάση, επίγεια εξυπηρέτηση). Η εξάπλωση του δικτύου θα γίνει σταδιακά, με απώτερο στόχο τη κάλυψη πρωτευουσών κρατών των Βαλκανίων, αλλά και της Κεντρικής και Δυτικής Ευρώπης.

Η διοίκηση της ΟΑ προσανατολίζεται στη επίτευξη στόλου 30 έως 35 αεροσκαφών, κυρίως μικρών και μεσαίων αποστάσεων (15+15). Μάλιστα, ήδη γίνονται προσχέδια για την εμφάνιση που θα έχουν τα νέα αεροπλάνα που θα παραλάβει η εταιρεία.

Στο σύνολό τους πρόκειται να αντικατασταθούν τα παλαιά ελικοφόρα ATR, τα οποία υπολογίζονται σε 11. Παράλληλα, η εταιρεία εστιάζει το ενδιαφέρον στη προμήθεια αεροσκαφών μεσαίων αποστάσεων ως 160 θέσεων, με τη μέθοδο της μακροχρόνιας μίσθωσης, ενώ τα πρώτα ιδιόκτητα ίσως αποκτηθούν το 2010.

Η MIG έχει αποκλείσει τους μεσάζοντες και συζητά απευθείας με τις κατασκευάστριες εταιρείες. Στα αεροπλάνα που θα αποτελέσουν τη ραχοκοκαλιά της νέας Ολυμπιακής προβάδισμα μέχρι στιγμής φέρεται να έχει η ευρωπαϊκή Airbus με κύριο τύπο το Α320. Για τα δρομολόγια εσωτερικού οι συζητήσεις συνεχίζονται τόσο με την ATR, όσο και την Bombardier.

Πάντως, άγνωστη θεωρείται η πολιτική που θα ακολουθήσει η εταιρεία στη κάλυψη μεγάλων αποστάσεων, όπως η Νέα Υόρκη, το Μόντρεαλ και το Γιοχάνεσμπουργκ. Σύμφωνα με πληροφορίες, η Νέα Υόρκη εξετάζεται να δοθεί code share με την Delta, ενώ σημαντικές πιθανότητες, ώστε να μην επιδιωχτεί η συνέχιση της λειτουργίας τους συγκεντρώνουν τα δρομολόγια σε Καναδά και Νότιο Αφρική.

Καμπάνια

Επίσης σε εξέλιξη βρίσκεται διαφημιστική καμπάνια, ενώ από το καλοκαίρι θα προβάλλεται η διαφημιστική καμπάνια της νέας εταιρείας με κεντρικό σλόγκαν «Ελάτε να φτιάξουμε μαζί τη νέα Ολυμπιακή».

Τέλος, σύντομα θα προκηρυχθούν τρεις διαγωνισμοί μέσω Ιντερνετ, στους οποίους οι χρήστες του Διαδικτύου και υποψήφιοι πελάτες θα κληθούν να επιλέξουν από τις στολές των πληρωμάτων μέχρι τους τρόπους ψυχαγωγίας μέσα στο αεροπλάνο. Και για να υπάρχει κίνητρο, όσοι ψηφίζουν θα μπαίνουν σε κλήρωση για να κερδίσουν δωρεάν εισιτήρια. Τις επόμενες μέρες θα γίνει η επιλογή των τριών σχεδίων για τις στολές αεροσυνοδών και φροντιστών και αμέσως θα αναρτηθούν στο Διαδίκτυο για να ξεκινήσει η σχετική ψηφοφορία.

Φ. ΖΩΗΣ



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα