Μια νέα έκδοση της «μηχανής» διαδικτυακής αναζήτησης, που έχει δημιουργήσει, αναμένεται να παρουσιάσει την επόμενη εβδομάδα η Microsoft, όπως αναφέρει η Wall Street Journal επικαλούμενη άτομα προσκείμενα στο θέμα.
Ο αμερικανικός κολοσσός λογισμικού πραγματοποιεί ελέγχους στη νέα έκδοση της υπηρεσίας του, η οποία έχει την προσωρινή ονομασία Kumo.com και ενδεχομένως να αποτελέσει μέρος των προσπαθειών της Microsoft να καταστεί ανταγωνιστικότερη έναντι των Google και Yahoo.
Σύμφωνα με την WSJ, η Microsoft έχει προσλάβει την JWT, μονάδα της WPP, για να δημιουργήσει τη διαφημιστική καμπάνια της νέας υπηρεσίας, η οποία θα παρουσιαστεί στο συνέδριο “D: All Things Digital”.
Κανένας εκπρόσωπος της Microsoft δεν ήταν διαθέσιμος να σχολιάσει το θέμα.