Κριτική στην κυβέρνηση για την πολιτική εξυγίανσης του ΟΣΕ, άσκησαν οι αρμόδιοι τομεάρχες του ΠΑΣΟΚ, κύριοι Σηφουνάκης και Τσιόκας, αποδίδοντάς της «προθέσεις εκποίησης της δημόσιας περιουσίας».
Συγκεκριμένα καταλόγισαν στην κυβέρνηση ότι «άφησε επί πέντε έτη τον ΟΣΕ να κινείται με τον αυτόματο πιλότο, με αποτέλεσμα να ανακυκλώνεται ο δυσβάστακτος δανεισμός, ο οποίος σε συνδυασμό με την κακοδιαχείριση εκτόξευσε το χρέος από 3,2 δις ευρώ που ήταν το 2004 στα 8 δις ευρώ στα τέλη του 2008 και μετά το 2010 να προβλέπεται να ανέλθει αισίως πάνω από 12,5 δισ. ευρώ».
Παράλληλα, έκαναν λόγο για «εγκληματική καθυστέρηση» υλοποίησης του δεσμευτικού προγράμματος του Γ' ΚΠΣ που είχε ως αποτέλεσμα η χώρα μας να χάσει πιστώσεις για έργα υποδομών στον ΟΣΕ που αγγίζουν το 1 δις ευρώ και σημείωσαν ότι η κυβέρνηση καθυστέρησε 5,5 χρόνια να εκπονήσει ένα πρόγραμμα εξυγίανσης.
Κατά το ΠΑΣΟΚ η συμμετοχή ιδιωτών στα έργα του ΟΣΕ, μέσω των ΣΔΙΤ, αποσκοπεί στο «να εκχωρηθούν τα φιλέτα του Οργανισμού, όπως ο προαστιακός, και τα κερδοφόρα τμήματα της ΠΑΘΕ, ενώ η Πελοπόννησος, η Εγνατία και σε άλλα κομμάτια μειώνονται σε δρομολόγια και απαξιώνονται».
Τέλος, επέκριναν την κυβέρνηση για τις αυξήσεις στα εισιτήρια των τρένων που ανακοινώθηκαν πρόσφατα, καθώς, όπως τόνισαν τα μεγαλύτερα ποσοστά αύξησης καλούνται να τα πληρώσουν οι επιβάτες των φτηνών τρένων.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ