Υψηλή ραπτική: Αφαιρετική διάθεση για προσέλκυση πελατών

Δευτέρα, 13 Ιουλίου 2009 14:26
UPD:14:38

Με νοσταλγική και μίνιμαλ διάθεση προσπαθεί να κρατηθεί στα πόδια της η βιομηχανία της παγκόσμιας μόδας, η οποία δεν κάνει συμβιβασμούς στο στιλ και την πολυτέλεια παρά τους χαλεπούς καιρούς.

Με νοσταλγική και μίνιμαλ διάθεση προσπαθεί να κρατηθεί στα πόδια της η βιομηχανία της παγκόσμιας μόδας, η οποία δεν κάνει συμβιβασμούς στο στιλ και την πολυτέλεια παρά τους χαλεπούς καιρούς.

«Η Chanel είναι εξαιρετικά κομψή και σέβεται τη φύση των γυναικών. Δεν έχεις ποτέ την αίσθηση ότι το φόρεμα φοράει τη γυναίκα αντί να φορά η γυναίκα το φόρεμα», είναι τα λόγια της Anna Mouglalis, της Ελληνογαλλίδας ηθοποιού που θα υποδυθεί την Coco Chanel στην ομώνυμη ταινία.

Ωστόσο, η υψηλή ραπτική έχει τη φήμη –όχι αδικαιολόγητα– ότι φορτώνει τα φορέματα με υπερβολικούς φραμπαλάδες, παγιέτες και κορδέλες –με αποτέλεσμα όχι μόνο να «φορούν» τις γυναίκες, αλλά και να τις πνίγουν.

Εν μέσω διεθνούς οικονομικής κρίσης, οι διάσημοι οίκοι προσπαθούν να συγκεντρώνουν τα βλέμματα με μια νέα τακτική –φορούν στα μοντέλα τους ολοένα λιγότερα ρούχα. Αίσθηση προκάλεσε η επίδειξη του Christian Dior με ημίγυμνα μοντέλα, στην οποία ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη συλλογή εσωρούχων.

Η «αισθησιακή» αυτή τάση που επικρατεί στον χώρο έχει αποφέρει σημαντικούς οικονομικούς καρπούς, καθώς το 2008 αποδείχθηκε η καλύτερη χρονιά για τον οίκο Chanel, ενώ καλή χαρακτηρίζεται η φετινή από πολλούς οίκους –με εξαίρεση φυσικά τον Christian Lacroix που κινδυνεύει να βάλει λουκέτο.

Φυσικά, ελάχιστες γυναίκες στον πλανήτη μπορούν να πληρώσουν την αχαλίνωτη φαντασία των κορυφαίων σχεδιαστών μόδας. Παρ’ όλα αυτά, όσο οι διάσημοι οίκοι συνδυάζουν τη βαριά κληρονομιά που τους ακολουθεί με τις ανάγκες του σύγχρονου τρόπου ζωής, ο κλάδος καλά κρατεί –τουλάχιστον, οι μεγάλοι οίκοι διαθέτουν πόρους για μάρκετινγκ και ανάπτυξη.

Πηγή: The Independent



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα