Εκατομμύρια δολάρια ξοδεύουν ετησίως οι αεροπορικές εταιρείες για την αναβάθμιση των συστημάτων ψυχαγωγίας εν πτήσει, τα οποία, ωστόσο, απειλούνται σοβαρά από τα iPods και τις άλλες κινητές συσκευές που χρησιμοποιούν οι επιβάτες.
Παρ’ όλα αυτά, οι θύρες USB και οι πρίζες που πολλοί αερομεταφορείς διαθέτουν πλέον στους επιβάτες τους (ακόμη και στην οικονομική θέση), όπως η Singapore Airlines Ltd και η Cathay Pacific Airways Ltd υποδεικνύουν την πρόθεσή των εταιρειών για αναβάθμιση της ψυχαγωγίας των επιβατών.
Ορισμένες αεροπορικές γραμμές προσφέρουν πρόσβαση στο διαδίκτυο στους πελάτες τους, οι οποίοι μπορούν τώρα να σερφάρουν, να μιλούν με τους φίλους τους ή να ενημερώνουν το προφίλ τους στο Facebook παρά να παρακολουθούν ταινίες στις μικροσκοπικές οθόνες του αεροσκάφους.
Οι πρωτοβουλίες αυτές αναμένεται να αφομοιωθούν από τους περισσότερους αερομεταφορείς, οι οποίοι έχουν δεχθεί ισχυρό πλήγμα εν μέσω διεθνούς ύφεσης και αναζητούν τρόπους να ανανεώσουν τη σχέση τους με την πελατειακή τους βάση.
Πηγή: Reuters