Unilever: 17% η μείωση κερδών το β' τρίμηνο

Μετά την περικοπή των τιμών πώλησης προϊόντων
Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2009 11:17
UPD:11:30

Μείωση 17% σημείωσαν το δεύτερο τρίμηνο της χρήσης τα καθαρά κέρδη της δεύτερης μεγαλύτερης εταιρείας καταναλωτικών αγαθών στον κόσμο, Unilever, μετά τη μείωση των τιμών πώλησης προϊόντων στην Ευρώπη, προκειμένου να προσελκύσει τους καταναλωτές που στράφηκαν στα φθηνότερα προϊόντα private label.

Τα καθαρά κέρδη της υποχώρησαν στα 759 εκατ. ευρώ (1,1 δισ. δολ.) από 909 εκατ. ευρώ πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας που εδρεύει στο Ρότερνταμ και το Λονδίνο. Κατά μέσον όρο 17 οικονομικοί αναλυτές που ρωτήθηκαν από το Bloomberg προέβλεπαν ότι τα κέρδη της θα ήταν 842 εκατ. ευρώ. Αύξηση, λιγότερη του 1%, σημείωσαν οι πωλήσεις της εταιρείας, φθάνοντας στα 10,5 δισ. ευρώ.

Οι πωλήσεις σε όγκο στην Ευρώπη αυξήθηκαν απροσδόκητα 1% καθώς η Unilever μείωσε τις τιμές κατά 2% για να προσελκύσει τους καταναλωτές σε χώρες όπως η Γερμανία και η Ισπανία που επλήγησαν από την αύξηση της ανεργίας.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Unilever, Πολ Πόλμαν, αύξησε τη διαφημιστική δαπάνη και μείωσε τον χρόνο παρουσίασης προϊόντων κατά τη διάρκεια των επτά μηνών της θητείας του στη θέση αυτή, σε μια προσπάθεια τόνωσης του όγκου των πωλήσεων.

Οι μετοχές της Unilever έχουν σημειώσει φέτος άνοδο 8,5%, με αποτέλεσμα η χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας να ανέρχεται σε 56,4 δισ. ευρώ. Οι μετοχές της ελβετικής ανταγωνίστριάς της, Nestle SA, έχουν σημειώσει άνοδο 3,9%, ενώ της Procter & Gamble, της μεγαλύτερης εταιρείας καταναλωτικών αγαθών στον κόσμο, υποχώρησαν κατά 13%.

Χθες η P&G προέβλεψε, ότι οι πωλήσεις της, εξαιρουμένων των συναλλαγματικών διαφορών, θα μειωθούν 3% το τρίμηνο που λήγει τον Σεπτέμβριο, καθώς οι καταναλωτές στράφηκαν σε φθηνότερα απορρυπαντικά και σαμπουάν, από αυτά που παράγει η εταιρεία.

ΠΗΓΗ: Bloomberg



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα