Toyota: Επένδυση 1 δισ. δολ. στο μάρκετινγκ

Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2009 08:53

Ποσόν 1 δισ. δολ. ανακοίνωσε ότι θα δαπανήσει το τέταρτο τρίμηνο για μάρκετινγκ στις ΗΠΑ η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, Toyota Motor Corp., καθώς η οικονομία της χώρας αρχίζει να ανακάμπτει.

Η Toyota σχεδιάζει να δαπανήσει περισσότερα για τη διαφήμιση, τα κίνητρα και τη στήριξη των αντιπροσώπων της. Και η General Motors Co. ανακοίνωσε παρόμοια σχέδια για το μάρκετινγκ.

Τα αποθέματα της Toyota μειώθηκαν στις αρχές του μήνα.

Ο προϋπολογισμός της αυτοκινητοβιομηχανίας για το μάρκετινγκ ανακοινώθηκε στους αντιπροσώπους στο Λας Βέγκας στις 15 Σεπτεμβρίου. Η εφημερίδα Wall Street Journal μετέδωσε νωρίτερα ότι αυτός θα είναι 40% μεγαλύτερος από ότι συνήθως δαπανά η Toyota.

Οι μετοχές της Toyota σημείωσαν αύξηση 50 γιέν, ποσοστό 1,4%, φθάνοντας στα 3.760 γιέν η μία στις 12:48 μ.μ. στο Χρηματιστήριο του Τόκιο.

ΠΗΓΗ: Bloomberg



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα