Χαμηλότερες των προσδοκιών ήταν οι πωλήσεις Σεπτεμβρίου της σουηδικής αλυσίδας φθηνής ένδυσης Hennes & Mauritz, εν μέρει εξαιτίας της διεθνούς οικονομικής ύφεσης.
Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις στα καταστήματα της εταιρείας που λειτουργούν τουλάχιστον ένα χρόνο υποχώρησαν κατά 8% σε ετήσια βάση, έναντι πρόβλεψης για μείωσή τους κατά 7%.
Σε σημερινή ανακοίνωσή της, η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης ενδυμάτων βάσει πωλήσεων αναφέρει ότι ο τζίρος της επηρεάστηκε από την ύφεση και τον ασυνήθιστα ζεστό καιρό στις περισσότερες από τις αγορές της.
Οι συνολικές πωλήσεις της H&M αυξήθηκαν κατά 1%, έναντι ανόδου 2% που προέβλεπαν κατά μέσο όρο οι αναλυτές.