Σημάδια ανάκαμψης στην αγορά τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων

Σύμφωνα με έρευνα της GFK
Τρίτη, 17 Νοεμβρίου 2009 15:40

Σημάδια ανάκαμψης φαίνεται να παρουσιάζει η ελληνική αγορά τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων, όπως προκύπτει από έρευνα της GfK TEMAXR.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματά της, οι πωλήσεις στην αγορά μειώθηκαν κατά 10,4% το τρίτο τρίμηνο του 2009 συγκριτικά με ένα χρόνο νωρίτερα, έναντι πτώσης 15,8% που είχαν καταγράψει κατά την αντίστοιχη σύγκριση του δεύτερου τριμήνου του 2009 με το δεύτερο τρίμηνο του 2008.

Επιπλέον, οι πωλήσεις σε τεμάχια κατά τους τελευταίους εννέα μήνες εμφανίζονται υψηλότερες από πέρυσι (+4,2%), γεγονός που, σύμφωνα με την GfK, θα μπορούσε να θεωρηθεί ως η αρχή της ανάκαμψης της αγοράς.

Παρόλ’ αυτά, η αγορά εξακολουθεί να είναι αρνητική σε αξία, αφού τα καταστήματα συνεχίζουν να προσφέρουν πολύ χαμηλές τιμές και / ή να προωθούν φθηνότερες μάρκες ή μοντέλα ελπίζοντας ότι αυτή είναι η καλύτερη πρακτική για τη διατήρηση της κυκλοφορίας μέσα στα καταστήματα.

Η πτώση των τιμών επηρεάζει κυρίως τις τηλεπικοινωνίες και τον τομέα των Ειδών Εξοπλισμού Γραφείου & Αναλωσίμων. Από την άλλη πλευρά, ο τομέας των Μικρών Οικιακών Συσκευών είναι θετικός για μια ακόμη φορά (14,8%), ενώ ο τομέας των Φωτογραφικών Ειδών παραμένει σταθερός σε αξία (0,1%) αυτό το τρίμηνο σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του περασμένου έτους.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα