«Ηλεκτρονική» ώθηση δίνει η Sony στα προϊόντα της

Παρασκευή, 20 Νοεμβρίου 2009 13:31

Την παρουσία της στο χώρο της τεχνολογίας σκοπεύει να ενισχύσει η Sony Corp., με το διευθύνοντα σύμβουλό της, Χάουαρντ Στρίνγκερ να ποντάρει σε μια νέα στρατηγική της εταιρείας που έχει στόχο την προσθήκη ηλεκτρονικού περιεχομένου σε περισσότερα προϊόντα της.

Κατά την ομιλία του στη διάρκεια της πρώτης δημόσιας κοινής εμφάνισης του νέου διοικητικού επιτελείου της Sony μετά το Φεβρουάριο, ο κ. Στρίνγκερ ανακοίνωσε ότι ο ιαπωνικός γίγαντας «προχωρά πιο γρήγορα από ποτέ» προκειμένου να ανταποκριθεί σε ταυτόχρονες προκλήσεις.

Η Sony έχει βαλθεί να αμβλύνει το χάσμα με τις υπόλοιπες εταιρείες τεχνολογίας όπως η Apple Inc. και η Amazon.com Inc. που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να ενισχύσουν ανεξάρτητα ηλεκτρονικά προϊόντα, όπως συσκευασίες αναπαραγωγής ψηφιακής μουσικής και τα ηλεκτρονικά βιβλία.

Την ίδια ώρα, η Sony έχει βάλει στο μικροσκόπιο τον βασικό τομέα ηλεκτρονικών ειδών, ο οποίος επιβαρύνεται με υψηλές λειτουργικές δαπάνες και παρουσιάζει ανεπαρκή αλυσίδα εφοδιασμού. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να βρεθεί η Sony σε μειονεκτική θέσει σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές της.

Για την αντιμετώπιση των προβλημάτων, η νέα διοίκηση της εταιρείας αποφάσισε να προσθέσει στο υφιστάμενο δίκτυο ηλεκτρονικών παιχνιδιών και ταινιών PlayStation Network μια πλατφόρμα όμοια με το iTunes της Apple, με την οποία θα συνδέονται περισσότερες συσκευές της Sony με ηλεκτρονικό περιεχόμενο, όπως βιντεοπαιχνίδια, ταινίες, μουσική, ψηφιακά βιβλία και εφαρμογές λογισμικού τρίτων.

Πηγή: The Wall Strret Journal



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα