Αύξηση του κύκλου εργασιών της κατά 61,6% σε επίπεδο τριμήνου και κατά 56,9% για το εννεάμηνο σε ετήσια βάση, εξαιρούμενης της δραστηριότητας της πρώην Unibrain, ανακοίνωσε η Hellas online.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 7,0 εκατ. ευρώ για το τρίτο τρίμηνο του 2009 και έφθασαν τα 9,7 εκατ. ευρώ για το εννεάμηνο, αντικατοπτρίζοντας την εδραίωση των οικονομικών της μεγεθών, όπως αναφέρει η εταιρεία.
Εντωμεταξύ, οι αποσβέσεις συνέχισαν να αυξάνονται, φτάνοντας τα 36,1 εκατ. ευρώ για το εννεάμηνο του 2009 από 17,3 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο, λόγω των αυξημένων επενδύσεων σε ιδιόκτητες υποδομές, επηρεάζοντας τις ζημιές προ φόρων που διαμορφώθηκαν σε 34,3 εκατ. ευρώ για το εννεάμηνο του 2009 από 27,5 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2008.
Αύξηση 57,1% για το τρίτο τρίμηνο του 2009 και 50,6% για το εννεάμηνο του 2009 παρουσίασαν τα ενοποιημένα έσοδα, τα οποία διαμορφώθηκαν στα 41,6 εκατ. ευρώ και 111,4 εκατ. ευρώ αντίστοιχα. Εξαιρουμένης της δραστηριότητας της πρώην Unibrain τα έσοδα ενισχύθηκαν κατά 61,6% σε επίπεδο τριμήνου και κατά 56,9% για το εννεάμηνο του 2009.
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, με 56% στις νέες LLU συνδέσεις της αγοράς κατά το τρίτο τρίμηνο του 2009, συνέχισε να προσελκύει την πλειοψηφία των νέων συνδρομητών της αγοράς, με αποτέλεσμα η συνολική LLU πελατειακή βάση της στο τέλος Σεπτεμβρίου 2009 να ανέρχεται σε 248.263 πελάτες, που αντιστοιχούν σε 28,1% μερίδιο αγοράς.
«Σημαντικό είναι το γεγονός ότι η LLU πελατειακή βάση της hellas online ανέρχεται πλέον σε 94% του συνόλου των ευρυζωνικών πελατών της αντικατοπτρίζοντας την προσήλωσή της στην προσφορά υπηρεσιών μέσω αδεσμοποίητου τοπικού βρόχου», υπογραμμίζει στην ανακοίνωσή της.