ΥΨΗΛΟΤΕΡΑ κατά 14% κέρδη ανακοίνωσε η P&G για το δεύτερο τρίμηνο της οικονομικής χρήσης, επικαλούμενη τις υψηλότερες πωλήσεις στο εξωτερικό και τις αυξήσεις στις τιμές προϊόντων της.
Τα καθαρά κέρδη της μεγαλύτερης αμερικανικής εταιρείας πώλησης καταναλωτικών προϊόντων ενισχύθηκαν στα 3,27 δισ. δολάρια ή 98 σεντς ανά μετοχή, έναντι 2,86 δισ. δολαρίων που ήταν ένα χρόνο νωρίτερα.
Τα έσοδα διαμορφώθηκαν σε 21,6 δισ. δολάρια, καταγράφοντας αύξηση 9,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2006.
Οι μετοχές της εταιρείας έκλεισαν την Τετάρτη στο NYSE στα 65,09 δολάρια, ενώ από τις αρχές του έτους έχουν υποχωρήσει κατά 11% – έναντι πτώσης 6% που έχει σημειώσει η μετοχή της μικρότερης ανταγωνίστριας Colgate – Palmolive.