Aύξηση των πωλήσεων κατά 6% παρουσίασε ο όμιλος Ηρακλή για το διάστημα Ιανουαρίου-Σεπτεμβριου 2001 σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2000.
Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις στην ελληνική αγορά αυξήθηκαν κατά 6%, ενώ οι εξαγωγές μειώθηκαν κατά 9%, γεγονός που, κατά την εταιρεία, οφείλεται κυρίως στις ιδιαίτερα αυξημένες πωλήσεις κλίνκερ κατά την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.
Το κόστος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 6,5%, γεγονός που οφείλεται στην αύξηση των τιμών των καυσίμων αλλά και στο αυξημένο κόστος συντήρησης, μέρος του οποίου δαπανήθηκε στο εκτεταμένο πρόγραμμα τεχνολογικής αναβάθμισης των τριών εργοστασίων τσιμέντου.
Ως αποτέλεσμα, το μικτό περιθώριο κέρδους παρέμεινε στα ίδια επίπεδα με αυτά του 2000. Το συνολικό λειτουργικό κέρδος του ομίλου αυξήθηκε κατά 20% σε 26,3 δισ. δρχ. αντανακλώντας μείωση των λειτουργικών δαπανών κατά 5%, καθώς επίσης μείωση 50% των χρηματοοικονομικών εξόδων.
Το καθαρό κέρδος προ φόρων αυξήθηκε κατά 52,3% φτάνοντας τα 19,5 δισ. δρχ. μετά από έκτακτα και ανόργανα έξοδα.