Τηλεφωνική γραμμή της Ψηφιακής Ελλάδας για τους πολίτες

Παρασκευή, 21 Μαρτίου 2008 12:11

Ξεκινά από σήμερα η δοκιμαστική λειτουργία της τηλεφωνικής γραμμής για την Ψηφιακή Ελλάδα, που απαντά στον πανελλαδικό αριθμό 1020.

Μέσω της τηλεφωνικής γραμμής της Ψηφιακής Ελλάδας, παρέχεται στους πολίτες κατά τις εργάσιμες ημέρες από τις 9 π.μ. έως και τις 5 μ.μ. η δυνατότητα να ενημερώνονται και να λύνουν προβλήματα που αφορούν σε:

α. χρήση του υπολογιστή και του Διαδικτύου,

β. ψηφιακές υπηρεσίες που υπάρχουν ήδη διαθέσιμες προς διευκόλυνση των πολιτών, στο πλαίσιο υλοποίησης της Ψηφιακής Ελλάδας,

γ. δράσεις της Ψηφιακής Στρατηγικής που βρίσκονται σε εξέλιξη και ιδιαιτέρως αυτές που θα εγκαινιασθούν μέσω του Προγράμματος «Ψηφιακή Σύγκλιση»

δ. θέματα ασφάλειας στο Internet για γονείς, παιδιά και μικρές επιχειρήσεις, στο πλαίσιο της δραστηριοποίησης της Ομάδας Δράσης για την Ψηφιακή Ασφάλεια (DART).

Η υπηρεσία τηλεφωνικής υποστήριξης μέσω της γραμμής 1020, έχει στόχο να κατευθύνει τους ενδιαφερόμενους πολίτες στις κατάλληλες πηγές πληροφόρησης στο Διαδίκτυο, για θέματα που εντάσσονται στις παραπάνω κατηγορίες.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα