ΑΥΞΗΣΗ 28% εμφάνισε η κερδοφορία της σουηδικής εταιρείας λιανικής πώλησης ενδυμάτων Hennes & Mauritz, στο πρώτο τρίμηνο της οικονομικής χρήσης, ξεπερνώντας τις προσδοκίες της αγοράς.
Συγκεκριμένα, κατά τους τρεις μήνες μέχρι τις 29 Φεβρουαρίου, τα κέρδη της διαμορφώθηκαν σε 2,94 δισ. σουηδικές κορόνες (485 εκατ. δολάρια), έναντι προβλέψεων για 2,85 δισ. κορόνες. Οι πωλήσεις της ενισχύθηκαν κατά 18% στα 19,74 δισ. κορόνες.
Η H&M απέδωσε την άνοδο της κερδοφορίας στην πλούσια συλλογή που προσέφερε στους πελάτες της καθώς και στις υψηλότερες πωλήσεις μέσω διαδικτύου και καταλόγων.