Σε 2.061.011 ανήλθε το 2000 η συνολική πελατειακή βάση της CosmOTE σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 96,6% σε σχέση με το 1999, παρά το γεγονός ότι η εταιρεία προχώρησε σε σταδιακή μείωση των επιδοτήσεων κατά 40% κατά τη διάρκεια του εν λόγω έτους.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, από το παραπάνω σύνολο, οι 1.205.065 ήταν πελάτες βάσει συμβολαίου και οι 855.946 πελάτες καρτοκινητής τηλεφωνίας, ενώ, όπως επισημαίνεται, η CosmOTE είναι η μόνη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα που κατάφερε να προσελκύσει 1.012.659 νέες συνδέσεις μέσα σε διάστημα ενός έτους.
Ειδικότερα, στη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου του περυσινού έτους, η CosmOTE πραγματοποίησε 298.935 καθαρές νέες συνδέσεις, διατηρώντας την αναλογία μεταξύ συμβολαίων και καρτοκινητής στα ίδια επίπεδα. Από το σύνολο των καθαρών νέων συνδέσεων του τριμήνου, οι 173.304 (ποσοστό 58%) ήταν βάσει συμβολαίου και οι 125.631 (ποσοστό 42%) ήταν καρτοκινητής τηλεφωνίας.
Σε ό,τι αφορά τις καθαρές νέες συνδέσεις σε ετήσια βάση, το 2000 ένας στους δύο νέους πελάτες κινητής τηλεφωνίας επέλεξε την CosmOTE, ποσοστό περίπου 50% έναντι 41% το 1999. Σύμφωνα πάντα με την ανακοίνωση της ειηγμένης εταιρείας, στο τέλος του 2000 οι χρήστες κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα εκτιμάται ότι υπερέβησαν τα έξι εκατομμύρια, με την CosmOTE να κατακτά μερίδιο αγοράς άνω του 34%, σε σχέση με περίπου 27% στο τέλος του 1999.
Τέλος, σημαντική αύξηση παρουσίασαν οι συνδρομητές της αλβανικής εταιρείας κινητής τηλεφωνίας AMC, στην οποία η CosmOTE κατέχει το 85%.