Ντ. Χούμπνερ: Περισσότερα από 20 δισ.€ από το ΕΣΠΑ 2007-13

Κανένα πρόβλημα με τους πόρους του Γ' ΚΠΣ - Ικανοποιημένη η Επίτροπος για τα προγράμματα του ΥΜΕ
Τρίτη, 09 Σεπτεμβρίου 2008 14:28
UPD:15:01
ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΓΟΥΛΙΕΛΜΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ

Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τη χρηματοδότηση του Γ'ΚΠΣ 2000-2006, διαβεβαίωσε σήμερα μετά τη συνάντησή της με τον υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών, Κωστή Χατζηδάκη, η Επίτροπος Περιφερειακής Πολιτικής, Ντανούτα Χούμπνερ, εκφράζοντας τη βεβαιότητα ότι θα απορροφηθούν όλα τα χρήματα που έχουν δοθεί.

Όσον αφορά το ΕΣΠΑ 2007-2013, η Επίτροπος τόνισε ότι περισσότερα από 20 δισ. ευρώ θα δοθούν σε όλη την Ελλάδα και διευκρίνισε ότι «οι μεταφορές είναι ένα σημαντικό κομμάτι από τη χρηματοδότηση αυτή».

Η κ. Ντανούτα Χούμπνερ εξέφρασε την ικανοποίησή της για την απόφαση να αναβαθμιστεί ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα, διότι -όπως είπε- η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δίνει μεγάλη σημασία σε σιδηροδρομικά έργα και το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, θα πάει ακριβώς σε έργα αναβάθμισης των σιδηροδρόμων.

Ικανοποιημένη εμφανίστηκε η Ευρωπαία Επίτροπος και όσον αφορά το πρόγραμμα για τις αστικές συγκοινωνίες και ειδικά τις «πράσινες μεταφορές» και την αειφόρο ανάπτυξη των μεταφορών. Η κ. Χούμπνερ χαρακτήρισε ιδιαίτερα θετικό το πρόγραμμα για τα ηλεκτρικά λεωφορεία και για τους ποδηλατόδρομους, όπως επίσης και για την ανάπτυξη του Τραμ στον Πειραιά.

Όπως είπε ο υπουργός Μεταφορών Κ. Χατζηδάκης, κατά τη σημερινή συνάντηση ενημέρωσε την Επίτροπο για την πρόοδο των έργων στο ΟΣΕ, και τη διαβεβαίωσε ότι θα τηρηθούν όλα τα χρονοδιαγράμματα. Ετσι η γραμμή Θεσσαλονίκη-Αθήνα θα είναι διπλή, πλήρως ηλεκτροκινούμενη μέχρι το 2013 και με τηλεδιοίκηση και το ίδιο θα συμβεί με τη γραμμή Αθήνα-Πάτρα μέχρι το 2014.

Επίσης, ο κ. Χατζηδάκης εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι μέχρι το τέλος του 2009 δεν θα χαθεί ούτε ένα ευρώ. Αυτό δεν σημαίνει βεβαίως ότι δεν θα συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας και θα μείνουμε απλά αισιόδοξοι, σημείωσε.

Ο υπουργός Μεταφορών παρουσίασε στην Επίτροπο και το πρόγραμμα ανασυγκρότησης του ΟΣΕ.

Όσον αφορά τις αστικές συγκοινωνίες, συζητήθηκε το θέμα της προμήθειας νέων λεωφορείων εκ μέρους του ΟΑΣΑ, η επέκταση του Τραμ στο Πειραιά και συνολικά τα έργα εκσυγχρονισμού των αστικών συγκοινωνιών στην Αθήνα. Τέλος, ιδιαίτερη αναφορά έγινε στα θέματα των «πράσινων μεταφορών» (προμήθεια ηλεκτρικών λεωφορείων, προώθηση φωτοβολταϊκων πάρκων εκ μέρους των οργανισμών που εποπτεύονται από το ΥΜΕ, προώθηση, με χρηματοδότηση από το Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης, ποδηλατόδρομων στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και σε περιφερειακές πόλεις της Ελλάδας).



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα