Με αυστηρότερες κυρώσεις προειδοποιεί τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών το ΥΠΑΝ

Τρίτη, 30 Σεπτεμβρίου 2008 13:55

Τα παράπονα των καταναλωτών και γενικότερα τα προβλήματα που υπάρχουν στην αγορά τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών τέθηκαν επί τάπητος σε συνάντηση εργασίας του υπουργείου Ανάπτυξης με εκπροσώπους των εταιρειών παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών.

Από την πλευρά του υπουργείου στη συνάντηση μετείχαν ο γενικός γραμματέας Καταναλωτή, Γιάννης Οικονόμου, και υπηρεσιακοί παράγοντες ενώ από την πλευρά των εταιρειών οι εκπρόσωποι των ΟΤΕ Α.Ε., FORTHNET A.E., ON TELECOMS A.E., TELLAS A.E., VIVODI TELECOMS A.E, HELLAS ON LINE, NET ONE, COSMOTELCO A.E. και TELEDOME

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης ο γενικός γραμματέας Καταναλωτή παρουσίασε στις εταιρείες τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν όπως καταγγέλλουν οι καταναλωτές και αφορούν κυρίως:

- Μη επαρκή προσυμβατική ενημέρωση

- Μεγάλες καθυστερήσεις στη σύνδεση και την ενεργοποίηση

- Παροχή και χρέωση μη παραγγελθέντων υπηρεσιών

- Μη παραλαβή αντιγράφου σύμβασης

- Αμφισβητήσεις χρεώσεων

- Ανεπαρκής εξυπηρέτηση στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών

Ο κ. Οικονόμου επεσήμαε ότι παρά το γεγονός της επιβολής, πρόσφατα, υψηλότατων προστίμων, η αγορά τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών εξακολουθεί να παρουσιάζει πολλά προβλήματα και επεσήμανε στις εταιρείες ότι η συνέχιση αυτής της κατάστασης δεν μπορεί να γίνει ανεκτή, προειδοποιώντας για την επιβολή αυστηρότερων κυρώσεων. Επιπλέον, τόνισε ότι το Υπουργείο Ανάπτυξης είναι πρόθυμο να συμμετάσχει σε κάθε πρωτοβουλία αντιμετώπισης στρεβλώσεων στο ρυθμιστικό πλαίσιο λειτουργίας της συγκεκριμένης αγοράς.

«Είμαστε αποφασισμένοι να ξεκαθαρίσουμε το τοπίο στο τομέα παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. Οι εταιρείες εκλήθησαν προκειμένου να αναλάβουν την ευθύνη που τους αναλογεί. Είναι ξεκάθαρο ότι από εδώ και στο εξής αναλαμβάνουν εξ’ ολοκλήρου την ευθύνη», δήλωσε με αφορμή τη συνάντηση ο υφυπουργός Ανάπτυξης Γιώργος Βλάχος και πρόσθεσε:

«Εξαντλούμε το διάλογο και την πίεση, όμως, μετά την απόφαση για πρόστιμα η επόμενη παρέμβαση θα είναι επώδυνη για όσους συνεχίζουν να μη καταλαβαίνουν. Θα είναι, όμως, δίκαιη, για τους καταναλωτές που μας στηρίζουν και στηρίζονται σε μας».



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα