Ανοικτοί διεθνείς διαγωνισμοί για την ηλεκτρονική αναβάθμιση της Βουλής

Τετάρτη, 29 Οκτωβρίου 2008 11:26

Τη διενέργεια ανοικτών διεθνών διαγωνισμών για την επιλογή αναδόχων σε δύο έργα για την ηλεκτρονική αναβάθμιση της Βουλής, ανακοίνωσε ο πρόεδρος του Σώματος Δημήτρης Σιούφας.

Πιο συγκεκριμένα πρόκεται για τα εξής έργα:

Α. «Ανάπτυξη Διαδικτυακής Πύλης της Βουλής των Ελλήνων και Κατάρτιση χρηστών και διαχειριστών της», που αφορά σε υποέργα της πράξης «Ανάπτυξη προηγμένων υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης για τη Βουλή των Ελλήνων», που υλοποιεί η Υπηρεσία Εφαρμογής Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων της Βουλής στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος Κοινωνία της Πληροφορίας.

Τα υποέργα έχουν ενταχθεί στα Μέτρα 2.2 «Ηλεκτρονική κυβέρνηση για την εξυπηρέτηση του πολίτη» και 2.5 «Κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού της δημόσιας διοίκησης και μελέτες υποστήριξης του εκσυγχρονισμού της δημόσιας διοίκησης - Κατάρτιση χρηστών πληροφοριακών συστημάτων» αντίστοιχα και συγχρηματοδοτούνται σε ποσοστό 80% από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) και κατά 20% από Εθνικούς Πόρους.

Αντικείμενο του έργου αποτελεί η ανάπτυξη, εγκατάσταση και υποστήριξη λειτουργίας μιας σύγχρονης και πλούσιας σε λειτουργικότητα και περιεχόμενο Διαδικτυακής Πύλης της Βουλής των Ελλήνων, καθώς και η κατάρτιση των χρηστών και διαχειριστών αυτής. Το έργο περιλαμβάνει :

• την εκπόνηση μελέτης εφαρμογής

• την ανάπτυξη, ολοκλήρωση και διαμόρφωση λογισμικού εφαρμογών

• την προμήθεια υπολογιστικού, δικτυακού και αποθηκευτικού εξοπλισμού, συνοδευόμενου από όλο το απαραίτητο λογισμικό με την απαραίτητη παραμετροποίηση

• τη μετάπτωση δεδομένων από υφιστάμενα συστήματα στο νέο και την πιλοτική λειτουργία του συστήματος

• την κατάρτιση χρηστών και διαχειριστών του συστήματος για την αυτοδύναμη ανάληψη της εκμετάλλευσης και λειτουργίας του συστήματος από το Φορέα Λειτουργίας

• Εγγύηση – υποστήριξη καλής λειτουργίας

Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των €1.177.500,00 συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και η υλοποίησή του θα έχει ολοκληρωθεί εντός 9 μηνών.

Κριτήριο ανάθεσης της σύμβασης είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά σύμφωνα με τα κριτήρια αξιολόγησης που αναφέρονται αναλυτικά στο τεύχος της προκήρυξης.

Όσοι επιθυμούν να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό θα πρέπει να συντάξουν και να υποβάλουν προσφορές, σύμφωνα με τα περιεχόμενα και τους όρους της προκήρυξης, μέχρι τη Δευτέρα 15/12/2008 και ώρα Ελλάδος 12:00, στα γραφεία της Υπηρεσίας Εφαρμογής Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων της Βουλής των Ελλήνων, Αμαλίας 22-24 , Τ.Κ. 10557, Αθήνα (4ος όροφος).

Β. «Εφαρμοσμένος Ανασχεδιασμός Διεργασιών και Αναδιοργάνωση της Βουλής για την Παροχή Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών», που υλοποιεί η Υπηρεσία Εφαρμογής Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων της Βουλής των Ελλήνων στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος Κοινωνία της Πληροφορίας.

Το έργο εντάσσεται στο Μέτρο 2.5 «Κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού της δημόσιας διοίκησης και μελέτες υποστήριξης του εκσυγχρονισμού της δημόσιας διοίκησης - Κατάρτιση χρηστών πληροφοριακών συστημάτων» και συγχρηματοδοτείται σε ποσοστό 80% από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) και κατά 20% από Εθνικούς Πόρους.

Αντικείμενο του έργου είναι η μελέτη για τον ανασχεδιασμό της διάρθρωσης και της επιχειρησιακής λειτουργίας των Υπηρεσιών της Βουλής για την παροχή ηλεκτρονικών υπηρεσιών (e-services).

Ο συνολικός προϋπολογισμός του ανέρχεται στο ποσό των €400.000 συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και η υλοποίησή του θα έχει ολοκληρωθεί εντός 7 μηνών.

Κριτήριο ανάθεσης της σύμβασης είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά σύμφωνα με τα κριτήρια αξιολόγησης που αναφέρονται αναλυτικά στο τεύχος της προκήρυξης.

Όσοι επιθυμούν να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό θα πρέπει να συντάξουν και να υποβάλουν προσφορές, σύμφωνα με τα περιεχόμενα και τους όρους της προκήρυξης, μέχρι την Τρίτη 16/12/2008 και ώρα Ελλάδος 12:00, στα γραφεία της Υπηρεσίας Εφαρμογής Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων της Βουλής των Ελλήνων, Αμαλίας 22-24 , Τ.Κ. 10557, Αθήνα (4ος όροφος)».

Επισημαίνεται ότι η διάθεση των Προκηρύξεων γίνεται δωρεάν από την Υπηρεσία Εφαρμογής Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων της ΒτΕ (Αμαλίας 22-24, Αθήνα, 4ος όροφος) για όλο το διάστημα κατά το οποίο διαρκεί το δικαίωμα υποβολής Προσφορών.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παραλαμβάνουν τα πλήρη κείμενα των Προκηρύξεων ή να ζητούν διευκρινήσεις και πληροφορίες σχετικά με αυτές:

α) για το έργο «Ανάπτυξη Διαδικτυακής Πύλης της Βουλής των Ελλήνων και Κατάρτιση χρηστών και διαχειριστών της», κατά τη διάρκεια των εργάσιμων ημερών και μεταξύ των ωρών 10:00 – 13:00, από το αρμόδιο στέλεχος, κ. Ηλιάδη Ηλία τηλ.: 210-3733465, φαξ: 210-3733464, e-mail: [email protected].

β) για το έργο «Εφαρμοσμένος Ανασχεδιασμός Διεργασιών και Αναδιοργάνωση της Βουλής για την Παροχή Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών», κατά τη διάρκεια των εργάσιμων ημερών και μεταξύ των ωρών 10:00 – 13:00 από το αρμόδιο στέλεχος κ. Δημήτρη Κορυζή, τηλ.: 210-3733466, φαξ: 210-3733474, e-mail: [email protected].

Περίληψη της προκήρυξης των έργων δημοσιεύεται στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στο Φύλλο Εφημερίδας της Κυβερνήσεως - Τεύχος Διακηρύξεων Δημοσίων Συμβάσεων, σε ημερήσιες εφημερίδες πανελλαδικής κυκλοφορίας, καθώς και σε τοπικές εφημερίδες του νομού Αττικής.

Προς διευκόλυνση των ενδιαφερόμενων, το πλήρες κείμενο της Διακήρυξης διατίθεται σε ηλεκτρονική μορφή στους διαδικτυακούς τόπους της Βουλής, στη διεύθυνση http://yeep.parliament.gr/ και της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Κοινωνία της Πληροφορίας» http://www.infosoc.gr.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα