Domino’s Pizza: Πώς έχασε την αγορά της Ιταλίας

Τρίτη, 09 Αυγούστου 2022 13:36
UPD:13:37
SHUTTERSTOCK

Η Domino’s Pizza δεν κατάφερε να κερδίσει την Ιταλία, με τους Ιταλούς να προτιμούν τα τοπικά εστιατόρια αντί για την αμερικανική εκδοχή.

Η αμερικανική αλυσίδα εισήλθε στην Ιταλία το 2015 μέσω μιας συμφωνίας franchising με την ePizza και σχεδίαζε να διακριθεί παρέχοντας υπηρεσίες παράδοσης και εισάγοντας γαρνιτούρες αμερικανικού τύπου, συμπεριλαμβανομένου του ανανά.

Πλέον έκλεισαν και τα  τελευταία από τα 29 υποκαταστήματά της. Η εταιρεία προχώρησε σε σημαντικό δανεισμό για να χρηματοδοτήσει τα 880 καταστήματα που φιλοδοξούσε να λειτουργήσουν στην «πατρίδα» της πίτσας, αλλά συνάντησε σκληρό ανταγωνισμό από τα τοπικά εστιατόρια που επέκτειναν τις υπηρεσίες παράδοσης κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Έτσι, οι παραδοσιακοί παραγωγοί πίτσας αύξησαν τις παραδόσεις ή υπέγραψαν συμφωνίες με υπηρεσίες τρίτων όπως η Deliveroo, η Just Eat Takeawa ή η Glovo για να φέρουν τα προϊόντα τους στα σπίτια των πελατών. 

Τελικά χωρίς ρευστότητα και έχοντας μείνει πίσω στις υποχρεώσεις της, η εταιρεία αναζήτησε προστασία από τους πιστωτές. Η εταιρεία είχε χρέος 10,6 εκατ. ευρώ στο τέλος του 2020, σύμφωνα με τις τελευταίες ετήσιες εκθέσεις.

«Αποδίδουμε το ζήτημα στο σημαντικά αυξημένο επίπεδο ανταγωνισμού στην αγορά παράδοσης φαγητού τόσο με οργανωμένες αλυσίδες όσο και με ''‘mom & pop'' εστιατόρια που παραδίδουν φαγητό, σε σέρβις και εστιατόρια που ανοίγουν ξανά μετά την πανδημία και τους καταναλωτές», ανέφερε η ePizza σε σημείωμά της προς τους επενδυτές που συνοδεύει τα αποτελέσματα του τέταρτου τριμήνου του 2021

naftemporiki.gr

 



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα