Νέος διαγωνισμός για το κτίριο που θα στεγάσει τα δικαστήρια του Πειραιά

Τρίτη, 26 Ιουλίου 2022 07:48
UPD:08:02
INTIME NEWS/ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

Της Τέτης Ηγουμενίδη
[email protected] 

Νέο μειοδοτικό διαγωνισμό για το κτήριο που θα στεγάσει τα δικαστήρια του Πειραιά προκήρυξε το Ταμείο Χρηματοδότησης Δικαστικών Κτηρίων (ΤΑΧΔΙΚ). Η αξία του ακινήτου που αναζητείται δύναται να είναι έως 80,9 εκατ. ευρώ και οι προσφορές θα κατατεθούν από τους ενδιαφερόμενους στις 8 Σεπτεμβρίου. 

Ειδικότερα, το ΤΑΧΔΙΚ προκήρυξε δημόσιο μειοδοτικό διαγωνισμό, με σφραγισμένες προσφορές, με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής, για την αγορά ακινήτου εντός των ορίων της Δημοτικής Ενότητας Πειραιά του Δήμου Πειραιά της Περιφερειακής Ενότητας Πειραιά, το οποίο θα περιλαμβάνει κτήριο επιφάνειας 30.000 τ.μ. (με απόκλιση έως 5%) κατάλληλο για τη στέγαση των δικαστηρίων – δικαστικών υπηρεσιών του Πειραιά, που έχει κατασκευαστεί ή πρόκειται να κατασκευαστεί.

Η χρηματοδότηση του έργου θα προέλθει από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (63,810 εκατ. ευρώ) και το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (17,144 εκατ.). 

Είναι η δεύτερη φορά που το ΤΑΧΔΙΚ προκηρύσσει το συγκεκριμένο έργο. Ο πρώτος διαγωνισμός κηρύχθηκε άγονος λόγω δικαστικών εμπλοκών, εκατέρωθεν ενστάσεων και προβληματισμών για τους όρους. Στην πρώτη αυτή απόπειρα να βρεθεί το κατάλληλο ακίνητο για τα δικαστήρια του Πειραιά συμμετείχαν η Dimand και η Golden Horizon Athens Investment, ισραηλινών κεφαλαίων και σε πολύ αρχικό στάδιο και η Άβαξ.  Η Golden Horizon, έκανε προσφορά με το κτήριο του παλαιού εργοστασίου Κεράνη και η Dimand με οικόπεδο δικής της ιδιοκτησίας στην περιοχή του Αγίου Διονυσίου Πειραιά. Βάσει της προκήρυξης ο πωλητής έχει την υποχρέωση να διαμορφώσει το ακίνητο καταλλήλως, με δαπάνη του, ώστε αυτό να μεταβιβαστεί στον αγοραστή ως τελικό προϊόν,  «με το κλειδί στο χέρι».

Στις προδιαγραφές του ζητούμενου ακινήτου περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, να βρίσκεται πλησίον γραμμής τραμ ή γραμμής Ο.Α.Σ.Α. ή γραμμής υπόγειου ή υπέργειου σιδηροδρόμου, να απέχει από τον κεντρικό λιμένα Πειραιά κατ’ ανώτατο όριο 1.500 μέτρα, να παρέχει ασφαλή πρόσβαση και αποχώρηση σε μεταγωγικά οχήματα εντός εσωτερικού αυλείου χώρου και να διαθέτει χώρο στάθμευσης τουλάχιστον δύο μεταγωγικών οχημάτων. Θα πρέπει επίσης να διαθέτει 300 θέσεις στάθμευσης, εκ των οποίων οι 150 στεγασμένες, εντός του κτηρίου ή σε απόσταση 500 μέτρων από αυτό.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα