Η προσαρμοστικότητα και η ευελιξία: δύο προϋποθέσεις για την ανάπτυξη των εταιρειών

Δευτέρα, 27 Ιουνίου 2022 09:42
UPD:09:43

Προσαρμοστικότητα, φρέσκιες ιδέες αλλά και αφομοίωση των trends της παγκόσμιας αγοράς σε συνδυασμό με την αγάπη για τη δουλειά αποτελεί το τρίπτυχο της στρατηγικής αλλά και το κλειδί της επιτυχίας ειδικά για τις εταιρείες delivery φαγητού που είδαν τις παραγγελίες τους να αναπτύσσονται ραγδαία στη διάρκεια των Lockdowns, όταν η εστίαση έμεινε κλειστή και οι καταναλωτές στράφηκαν στις on line παραγγελίες. Σύμφωνα με στελέχη από το συμβουλευτικό χώρο για την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού επιχειρείν στο εμπόριο -και δη στο ηλεκτρονικό- η κατάκτηση της κορυφής, αλλά κυρίως η διατήρησή της είναι αδιάρρηκτα συνδεδεμένη με την τεχνολογική καινοτομία. Ο καταναλωτής είναι πλέον τόσο εξοικειωμένος με την τεχνολογία που ο αντίκτυπος από αυτή την εξοικείωση αποτυπώνεται στις υψηλότατες προσδοκίες από το e-commerce. Παράλληλα οι e-λιανοπωλητές βλέπουν επίσης οφέλη, καθώς η τεχνολογία τους βοηθά να ενισχύσουν ποσοτικά και ποιοτικά τις επαφές τους με τους καταναλωτές και να "χτίσουν" τις μάρκες τους γρηγορότερα.

Πλέον όμως η αγορά έχει εισέλθει σε μια νέα απαιτητικότητα ειδικά από την πλευρά του καταναλωτή. Η παρουσία τόσο πολλών ανταγωνιστικών επιχειρήσεων επιβάλλει ως προϋποθέσεις για την επιβίωσή τους, την ευελιξία, και την παροχή προς τους καταναλωτές εξαιρετικών και όχι απλά ικανοποιητικών εμπειριών. Οι καταναλωτές έχουν πλέον πρόσβαση σε μια σειρά εργαλείων που τους βοηθούν να βρουν ευκολότερα από ποτέ αυτό που ζητούν, να συγκρίνουν, να μετρήσουν τις τιμές, να βρουν εναλλακτικές λύσεις, να "συνομιλήσουν" με τον e-λιανέμπορο, να λάβουν κουπόνια και η λίστα των προσφορών είναι μεγάλη. “Προσπαθούμε να δημιουργούμε συνεχώς νέες υπηρεσίες, αξιοποιώντας νέα τεχνολογικά εργαλεία, έχοντας ως κεντρικό γνώμονα την ευκολία των καταναλωτών, παρέχοντας επιλογές φαγητού, καφέ αλλά και μαναβική, κάβες, ανθοπωλεία ακόμα και βιβλιοπωλεία, ανάλογα με τις προτιμήσεις τους”, τονίζει χαρακτηριστικά η Θέτις Γούλιου, COO του efood που ιδρύθηκε τον Ιανουάριο 2012 και πλέον συνεργάζεται με περισσότερα από 20.000 καταστήματα σε 100 πόλεις και περισσότερους των 5.000 ανθρώπων που εντάσσονται στο δυναμικό της

Σε διεθνές επίπεδο, η αγορά του e-delivery ανέρχεται σε 150 δις. ευρώ και μία από τις σύγχρονες τάσεις που έχει κάνει την εμφάνισή της και στην ελληνική αγορά θεωρείται το quick commerce δηλαδή η παράδοση προϊόντων σε ιδιαίτερα υψηλές ταχύτητες. Η εξέλιξη απαιτεί ευελιξία και πελατοκεντρική φιλοσοφία που στην πράξη αποδεικνύονται από τις στρατηγικές αποφάσεις και τις τακτικές προκειμένου να ανταποκριθεί μια εταιρεία στα νέα δεδομένα της οικονομικής πραγματικότητας της Ελλάδας προσφέροντας στους καταναλωτές affordable λύσεις που θα τους δίνουν κέρδος και θα τους διευκολύνουν.

Σε αυτό το περιβάλλον, το efood έχει ως στόχο τη δημιουργία νέων υπηρεσιών που θα φέρουν λύσεις στην αγορά. Αυτό σημαίνει ακόμη περισσότερα καταστήματα, ακόμα περισσότερες και διαφορετικές κατηγορίες, ευκολία, ταχύτητα παράδοσης και προσιτές τιμές. Στις νέες προτάσεις φαγητού και στα ανταγωνιστικά πακέτα προσφορών του efood περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων προσφορές 1+1, το πρόγραμμα Rubies που «επιβραβεύει»  το χρήστη με εκπτωτικά κουπόνια, τα Breakfast Deals, η Τυχερή Πινιάτα και ακόμα περισσότερα, όλα σχεδιασμένα και προσαρμοσμένα για να δημιουργούν μία tailored made εμπειρία και να απαντούν στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες του σημερινού καταναλωτή.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα