Deutsche Bank: Εγκατάσταση app για την παρακολούθηση των μηνυμάτων των τραπεζιτών

Παρασκευή, 17 Ιουνίου 2022 14:22
UPD:14:22
REUTERS/Kai Pfaffenbach

Στην εγκατάσταση εφαρμογής στα τηλέφωνα τραπεζιτών προχωράει η Deutsche Bank για να παρακολουθεί όλες τις επικοινωνίες τους με πελάτες.

Μετά από διάφορες ρυθμιστικές έρευνες που είχαν ως αποτέλεσμα την αποχώρηση τραπεζιτών, οι τράπεζες αναζητούν εργαλεία που θα τις βοηθήσουν να παρακολουθούν την επαφή των εργαζομένων με τους πελάτες. Η κυβέρνηση των ΗΠΑ, για παράδειγμα, διερευνά πρακτικές τήρησης αρχείων στη Wall Street, ενώ η Αρχή Χρηματοοικονομικής Συμπεριφοράς του Ηνωμένου Βασιλείου και η BaFin στη Γερμανία έχουν ζητήσει πληροφορίες από τις τράπεζες για τον τρόπο με τον οποίο παρακολουθούν τις προσωπικές επικοινωνίες του προσωπικού τους.

Ειδικότερα, η γερμανική τράπεζα έχει αρχίσει να ζητάει από ορισμένους τραπεζίτες να κατεβάσουν το Movius, μια αμερικανική εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα που επιτρέπει την παρακολούθηση κλήσεων, μηνυμάτων κειμένου και συνομιλιών στο WhatsApp, αναφέρουν άτομα με γνώση του θέματος στους Financial Times. 

Η εφαρμογή Movius, η οποία έχει συνεργασίες με εταιρείες τηλεπικοινωνιών όπως η Sprint, η BlackBerry, η Telstra και η Telefónica, υιοθετήθηκε από πολλές τράπεζες κατά τη διάρκεια της πανδημίας για να επιτρέψει την εξ αποστάσεως εργασία για το προσωπικό σε αυστηρά ρυθμισμένους ρόλους, όπως το εμπόριο. Εταιρείες όπως JPMorgan Chase, UBS, Julius Baer, ​​Jefferies και Cantor Fitzgerald έχουν κάνει χρήση του λογισμικού τα τελευταία χρόνια.

Η Deutsche Bank έχει εγκαταστήσει την εφαρμογή Movius στα τηλέφωνα των εργαζομένων εδώ και αρκετές εβδομάδες, με το λογισμικό να αφορά στα τηλέφωνα εργασίας και όχι σε ιδιωτικές συσκευές, σύμφωνα με άτομα με γνώση της προσέγγισης της τράπεζας. Ο κώδικας δεοντολογίας της εταιρείας απαγορεύει τις ηλεκτρονικές επικοινωνίες που σχετίζονται με την εργασία με πελάτες και επιχειρηματικούς συνεργάτες μέσω καναλιών που δεν παρακολουθεί.

Η γερμαντική τράπεζα προσεγγίστηκε από την BaFin φέτος για να παράσχει πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο το προσωπικό χρησιμοποιεί τις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων, όπως έγινε γνωστό από πηές της τράπεζας. Το Bloomberg ανέφερε στο παρελθόν ότι η τράπεζα δοκιμάζει μια τεχνική επιδιόρθωση για τη βελτίωση της παρακολούθησης των επικοινωνιών.

naftemporiki.gr



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα