Υψηλούς στόχους θέτει για την ελληνική αγορά η αμερικανική Salesforce

Δευτέρα, 30 Μαΐου 2022 15:14
UPD:16:40
Salesforce

Της Λέττας Καλαμαρά 
[email protected]

Ψηλά τον πήχυ των στόχων της στην ελληνική αγορά θέτει η διοικητική ομάδα της Salesforce, της αμερικανικής πολυεθνικής εταιρείας διαχείρισης πελατών (CRM) και επιχειρηματικού λογισμικού. Η εταιρεία πραγματοποίησε πρόσφατα την πρώτη της εκδήλωση στην Αθήνα όπου παρουσιάστηκαν οι λύσεις τεχνολογίας και cloud. Όπως ανέφερε ο Χάρης Λιναρδάκης - Strategic Account Executive, «μέσω των προσπαθειών των Trailblazers, θα βοηθήσουμε στη δημιουργία 9,3 εκατοµµυρίων νέων θέσεων εργασίας και περισσότερων από 1,6 τρισεκατοµµυρίων δολαρίων σε έσοδα από νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες παγκοσμίως έως το 2026. Στην περίπτωση της Ελλάδας προβλέπεται να συμβάλουμε στη δημιουργία 6.300 νέων θέσεων εργασίας και 1,9 δισ. δολ. εσόδων από τη δραστηριότητα των επιχειρήσεων που θα επιλέξουν να συνεργαστούν µε τη Salesforce, αποτελώντας µέρος αυτού του οικοσυστήματος». Σύμφωνα με τον Robin Fischer, επικεφαλής της ομάδας της εταιρείας για την περιοχή της Μεσογείου, του Ισραήλ, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής,  «ο ρυθμός ανάπτυξης για την Ελλάδα είναι πολύ μεγαλύτερος από το μέσο ρυθμό ανάπτυξης της Salesforce, ο οποίος ανέρχεται σε 30%». Η Salesforce συνεργάζεται με πανεπιστήμια και εταίρους στην Ελλάδα παρέχοντας παράλληλα το Trailhead τη δωρεάν εκπαιδευτική πλατφόρμα της η οποία είναι προσβάσιμη σε οποιονδήποτε έχει βασικές ψηφιακές γνώσεις. Η εταιρεία διαθέτει ενεργό πελατολόγιο με μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις και στόχος της είναι η εταιρεία να τοποθετηθεί και στις μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις και οργανισμούς της ελληνικής αγοράς. Στους συνεργάτες της Salesforce περιλαμβάνονται επιχειρήσεις όπως: Accenture, Cognity, Deloitte Digital, IBM, Intrasoft, KPMG, NetU, Prime Consulting, PwC, QIVOS, Robin Consulting, Satori Analytics, TEKA Systems.

Νέα πλατφόρμα και cloud λύσεις

Σύμφωνα με τα στελέχη της Salesforce, οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν αντιληφθεί την ανάγκη του ψηφιακού μετασχηματισμού καθώς και του μοντέλου omnichannel και ζητούν τα εργαλεία προκειμένου να ενταχθούν στο νέο περιβάλλον. Για τον σκοπό αυτόν η εταιρεία διαθέτει την πλατφόρμα Salesforce Customer 360 που αποτελείται από λύσεις, όπως ψηφιακές πωλήσεις, ψηφιακή εξυπηρέτηση πελατών, ψηφιακό μάρκετινγκ και ψηφιακό εµπόριο. H πλατφόρµα Salesforce Customer 360 παρέχει µια ενιαία εικόνα του πελάτη, ενδυναµώνοντας τους υπαλλήλους κάθε εταιρείας να εργάζονται ως ένα, από οπουδήποτε, για να παρέχουν απρόσκοπτες, συνδεδεµένες εµπειρίες πελατών. Σύμφωνα με την εταιρεία, «όλα είναι χτισµένα πάνω από την cloud υποδοµή µε την ονοµασία Hyperforce. Στα πλεονεκτήματα της περιλαμβάνεται η συµµόρφωση και η διασφάλιση της ασφάλειας και του απορρήτου των δεδοµένων, όπως επίσης η δυνατότητα κλιµάκωσης, η διασφάλιση υψηλής διαθεσιµότητας και επιδόσεων. Τροφοδοτείται από 100% ανανεώσιµη ενέργεια και είναι Net Zero. Μέχρι το τέλος του 2022 το Hyperforce θα είναι διαθέσιµο σε 16 περιοχές. Για όλους τους Ευρωπαίους πελάτες µας, έχουµε µια νέα ζώνη δεδοµένων λειτουργίας της Hyperforce EU, η οποία θα είναι διαθέσιµη προς το τέλος του 2022. Όλες οι επιχειρήσεις θα παραµείνουν εντός των ορίων δεδοµένων της ΕΕ, πράγµα που σηµαίνει ότι αυτό πληροί τις υψηλότερες απαιτήσεις εµπιστοσύνης της Ευρωπαϊκής Ένωσης. «Η Hyperforce είναι ένα κρίσιµο δοµικό στοιχείο για την πλατφόρµα Customer 360 και για να γίνει µια αξιόπιστη επιχείρηση», επισημαίνουν οι επικεφαλής της Salesforce. Και εξηγούν πως οι πωλητές από πολεµιστές του δρόµου, πλέον σήµερα, ζουν στο Slack and Zoom. Έτσι η εταιρεία επανασχεδίασε το Sales Cloud για να εργαστεί για οποιαδήποτε οµάδα πωλήσεων - είτε βρίσκονται ξανά σε αίθουσες συνεδριάσεων είτε µέσα σε κανάλια Slack. Με το Sales Cloud οι επιχειρήσεις µπορούν να πωλούν ψηφιακά, από οπουδήποτε - και µπορούν να επιστρέψουν στην ανάπτυξη γρηγορότερα. Όπως λένε, «κινούµαστε σε ένα µέλλον χωρίς cookies και το Marketing Cloud είναι έτοιµο. Πράγµα που σηµαίνει ότι οι επιχειρήσεις µπορούν να θέσουν την ιδιωτικότητα και την εµπιστοσύνη στο επίκεντρο κάθε συζήτησης ψηφιακού µάρκετινγκ», σύμφωνα με τη διοικητική ομάδα της Salesforce. Επιπλέον έχει δημιουργηθεί ένα σύστηµα ανάλυσης δεδοµένων που ενισχύει την πλατφόρµα µε τεχνητή νοηµοσύνη και αυτοµατισµό. Οι πελάτες χρησιµοποιούν το σύστημα  για να κάνουν περισσότερες από 151 δισεκατοµµύρια προβλέψεις κάθε µέρα».



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα