Τη χαμηλότερη αύξηση των πωλήσεών της σε διάστημα περίπου 15 ετών εμφάνισε η μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ-μάρκετ της Βρετανίας Tesco, στο τρίτο τρίμηνο, καθώς οι καταναλωτές στράφηκαν σε εταιρείες χαμηλότερου κόστους, όπως η Aldi.
Οι πωλήσεις της Tesco, εξαιρουμένης της βενζίνης, στα καταστήματα που λειτουργούν τουλάχιστον ένα χρόνο στη Βρετανία, ενισχύθηκαν κατά 2%, όπως ανακοινώθηκε σήμερα.
Πρόκειται για το χαμηλότερο ποσοστό αύξησης από την οικονομική χρήση που έληξε το 1993. Παρόλα αυτά, ξεπέρασε τις προβλέψεις των αναλυτών, οι οποίοι ανέμεναν άνοδο των πωλήσεων κατά 1,6%.
Σημειώνεται ότι η Tesco σχεδιάζει να μειώσει τις κεφαλαιουχικές της δαπάνες την επόμενη χρονιά σε λιγότερα από τέσσερα δισ. στερλίνες.