Ανηλεές σφυροκόπημα δέχονται οι μετοχές της Neftlix στις προσυνεδριακές ηλεκτρονικές συναλλαγές, λειτουργώντας ως βαρίδι και στα futures των αμερικανικών δεικτών. Όλα δείχνουν πως από την έναρξη της συνεδρίασης στη Wall Street το ταμπλό θα βαφτεί κόκκινο.
Το Netflix ανακοίνωσε ότι το πρώτο τρίμηνο έχασε περί τους 200.000 συνδρομητές - στην πρώτη συρρίκνωση της συνδρομητικής βάσης του εδώ και δέκα χρόνια. Μάλιστα προειδοποίησε ότι η μείωση θα συνεχιστεί τους επόμενους μήνες και παρόλο που διαβεβαίωσε πως αυτό είναι αναμενόμενο λόγω της αλλαγής στη στρατηγική του και δεν θα επηρεάσει τα έσοδα, προκάλεσε έντονη ανησυχία στους επενδυτές.
Η μεγαλύτερη πτώση στη μετοχή εδώ και μία δεκαετία
Η μετοχή του Netflix, που σκέφτεται πλέον ένα μοντέλο streaming με διαφημίσεις, καταγράφει απώλειες της τάξης του 25%. Το καμπανάκι του για τους συνδρομητές βάζει μάλιστα στο στόχαστρο και τις άλλες εταιρείες streaming. Οι μετοχές των Roku, Spotify και Disney επίσης κάνουν βουτιά. H τελευταία φορά που η μετοχή της Neftlix είχε υποχωρήσει 25% σε μία ημέρα ήταν η 25η Ιουλίου του 2012, σύμφωνα με τη FactSet, στον απόηχο της προειδοποίησής της για επιβράδυνση στους ρυθμούς αύξησης συνδρομητών. Χωρίς να υπολογιστεί η προσυνεδριακή πτώση του 25%, η μετοχή καταγράφει απώλειες 40% από τις αρχές του έτους έως και το κλείσιμο της Τρίτης.
Tο Netflix διαθέτει σχεδόν 222 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως. Ωστόσο, η ανάπτυξη των συνδρομητών έχει σταματήσει και τα έσοδα κατά το τελευταίο τρίμηνο, αυξημένα κατά 9,8% στα 7,87 δισεκατομμύρια δολάρια, είναι κάτω από τις προβλέψεις της Wall Street. Το Netflix υπολογίζει επίσης ότι υπάρχουν περισσότερα από 100 εκατομμύρια άτομα που βλέπουν την υπηρεσία χωρίς να πληρώνουν για αυτήν και θέλει με κάθε τρόπο να βάλει φρένο στους κοινούς κωδικούς χρήσης.
naftemporiki.gr