ΟΠΑΠ: Διπλό «τζόκερ» δίνει μεγάλη επιστροφή κεφαλαίου

Πέμπτη, 24 Μαρτίου 2022 14:37
UPD:14:40
Δελτίο Τύπου/Nikos Karanikolas

Από την έντυπη έκδοση 

Η ΙΣΧΥΡΗ  συνεισφορά των online παιχνιδιών και της λειτουργίας του επίγειου δικτύου των καταστημάτων του ΟΠΑΠ για περισσότερες ημέρες μέσα στο 2021 σε σχέση με το 2020 οδήγησαν σε ισχυρή κερδοφορία την εταιρεία και σε ανταμοιβή
των μετόχων μέσω μερίσματος και επιστροφής κεφαλαίου συνολικού ύψους 1,5 ευρώ ανά μετοχή.

Όπως τόνισε η διοίκηση του ΟΠΑΠ κατά την ενημέρωση των αναλυτών, η δυναμική του επιχειρηματικού μοντέλου και η ισχυρή οικονομική θέση του ομίλου επιβεβαιώθηκαν το 2021.

Ειδικότερα, το GGR στο δ’ τρίμηνο 2021 αυξήθηκε κατά 115,9% σε ετήσια βάση στα 498,5 εκατ. ευρώ λόγω των αυξημένωνεσόδων από διαδικτυακές δραστηριότητες που αποτέλεσαν το 23% του συνολικού GGR, ενισχυμένες περαιτέρω από την πλήρη ενοποίηση της Stoiximan τον Δεκέμβριο του 2020 και σε συνδυασμό με τις ανθεκτικές επιδόσεις των retail δραστηριοτήτων έφεραν 1,5 δισ. ευρώ καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) στον ΟΠΑΠ.

Ολοκληρωμένο πλάνο

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΠΑΠ J. Karas, βασικό ρόλο έπαιξε το ολοκληρωμένο εμπορικό πλάνο της εταιρείας και πρωτοβουλίες που εστίασαν στη διασκέδαση του πελάτη και την ψηφιοποίηση.

Μεταξύ άλλων, το πρόγραμμα loyalty ΟΠΑΠ Επιβραβεύσεις έχει γνωρίσει μεγάλη αποδοχή, με περίπου 600.000 εγγεγραμμένους πελάτες στα τέλη του 2021 και ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα ενεργών χρηστών.

Επιπλέον, ο κ. Karas στάθηκε στη νέα εφαρμογή OPAP Store App, που αναβαθμίζει την ψηφιακή εμπειρία στα καταστήματα ΟΠΑΠ, επιτρέποντας στους πελάτες να παίζουν και να εισπράττουν τα κέρδη τους ψηφιακά, χωρίς να επισκέπτονται το ταμείο των πρακτορείων. Το στάδιο πιλοτικής λειτουργίας ολοκληρώνεται και η πλήρης λειτουργία της εφαρμογής θα ξεκινήσει εντός του δεύτερου τριμήνου του 2022.

Οι online δραστηριότητες συνέχισαν να αποτελούν βασικό μοχλό ανάπτυξης και η βάση των online πελατών του ΟΠΑΠ αναπτύχθηκε περαιτέρω, χάρη στην ενίσχυση των online προϊόντων, τα αναβαθμισμένα front-end περιβάλλοντα και τις στοχευμένες δραστηριότητες CRM.

Στο μεταξύ, όπως τόνισε η διοίκηση στους αναλυτές, η ψηφιακή αναβάθμιση του δικτύου συνεχίζεται, καθώς περισσότερα από 1.100 πρακτορεία έχουν ήδη εγκαταστήσει έξυπνες ψηφιακές υποδομές και σύγχρονο οπτικοακουστικό εξοπλισμό (π.χ. videowall, smart TV). 



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα