Ο γίγαντας ειδών πολυτελείας Kering ανέφερε ισχυρή αύξηση πωλήσεων το τέταρτο τρίμηνο την Πέμπτη, κυρίως λόγω της ανάκαμψης της ναυαρχίδας, της μάρκας Gucci.
Ο κύκλος εργασιών του ομίλου αυξήθηκε κατά 31,9% σε σχέση με το ίδιο το τελευταίο τρίμηνο του 2021, στα 5,4 δισ. ευρώ. Για την Gucci, η ανάπτυξη ανέρχεται στο 31,6%.
Αυτό σηματοδοτεί μια απότομη ανάκαμψη από το τρίτο τρίμηνο, όπου η Gucci απογοήτευσε σε μεγάλο βαθμό με ανάπτυξη μόλις 3,8%. Στη συνέχεια, η Kering επεσήμανε την αναζωπύρωση της επιδημίας COVID-19 στην Ασία και είπε ότι αναμένει επιτάχυνση το τέταρτο τρίμηνο χάρη στην κυκλοφορία της νέας συλλογής Aria.
Η απόδοση της Gucci είναι ζωτικής σημασίας για την Kering, η οποία από μόνη της παράγει περισσότερο από το ήμισυ του τζίρου του ομίλου. Ωστόσο, έδειξε σημάδια ότι εξαντλήθηκε μετά από θεαματική ανάπτυξη μεταξύ 2015 και 2019.
Για τον Οκτώβριο-Δεκέμβριο, οι αναλυτές είχαν προβλέψει αύξηση πωλήσεων περίπου 17% για την Gucci και 21% για την Kering συνολικά.
Αφού υπέφερε από την εμφάνιση της πανδημίας και τους σχετικούς περιορισμούς που περιόρισαν την επισκεψιμότητα των καταστημάτων, ο κλάδος των πολυτελών ειδών βιώνει σημαντική ανάκαμψη που τροφοδοτείται από την ανάκαμψη της ζήτησης.
Πέρυσι, η Kering κατέγραψε πωλήσεις ρεκόρ ύψους 17,64 δισεκατομμυρίων ευρώ, αυξημένες κατά 35,2% αντίστοιχες. Σε πρωτοφανές επίπεδο έφθασαν και τα τρέχοντα λειτουργικά της κέρδη, στα 5,02 δισ. (+60%), παρουσιάζοντας περιθώριο 28,4%.
Μετά τα αποτελέσματα, η μετοχή σημείωσε άλμα άνω του 5%.
Η Kering δεν παρείχε πρόβλεψη για το οικονομικό έτος 2022, αλλά είπε ότι ήταν «ιδανικά τοποθετημένη» για να επωφεληθεί από την ανάκαμψη και σίγουρη για το μεσοπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο δυναμικό ανάπτυξής της.
Η ανταγωνιστική της LVMH δήλωσε στα τέλη Ιανουαρίου ότι αναμένει συνεχή ισχυρή ανάπτυξη φέτος, αφού επωφελήθηκε από την επιτάχυνση της αύξησης των πωλήσεών της το τέταρτο τρίμηνο.
naftemporiki.gr