ΚΥΑ για τη λειτουργία Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων

Τρίτη, 30 Δεκεμβρίου 2008 14:47
UPD:14:55

θέματα αναφορικά με τη λειτουργία, την άσκηση των δραστηριοτήτων και την άσκηση τιμολογιακής πολιτικής των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (ΦΟΔΣΑ) ρυθμίζονται με ΚΥΑ, που υπέγραψαν οι υπουργοί ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε Γιώργος Σουφλιάς, Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Δημήτρης Αβραμόπουλος και ο υφυπουργός Εσωτερικών Θανάσης Νάκος.

Ειδικότερα με τη νέα ΚΥΑ, η οποία εκδίδεται κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 30 του ν. 3536/2007:

α) καθορίζονται αναλυτικά οι αρμοδιότητες των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων και οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούν για τη σύννομη άσκηση των αρμοδιοτήτων αυτών.

β) τίθενται οι κανόνες για την εσωτερική οργάνωση και λειτουργία τους, με την καθιέρωση της υποχρέωσης κατάρτισης οργανισμού εσωτερικής υπηρεσίας.

γ) καθορίζονται οι διαδικασίες πρόσληψης του προσωπικού τους.

δ) καθιερώνεται η υποχρέωση κατάρτισης 4ετούς επιχειρησιακού σχεδίου.

ε) τίθενται κανόνες στην άσκηση της τιμολογιακής τους πολιτικής, όπως κανόνες για τον προσδιορισμό του ετήσιου κόστους διαχείρισης σε επίπεδο διαχειριστικής ενότητας και του κόστους των υπηρεσιών, που οι ΦΟ.Δ.Σ.Α παρέχουν και το οποίο επιμερίζεται στους Ο.Τ.Α, που συμμετέχουν στο ΦΟ.Δ.Σ.Α (ετήσια εισφορά των Ο.Τ.Α), κυρίως ανάλογα με τις ποσότητες των στερεών αποβλήτων που τους αντιστοιχούν.

στ) καθορίζονται οι πόροι των Φορέων Διαχείρισης και τίθενται οι κανόνες για την οικονομική διοίκηση και διαχείριση.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της Απόφασης:

¶ρθρο 1

Αρμοδιότητες ΦΟΔΣΑ

1. Οι ΦΟΔΣΑ εξειδικεύουν και υλοποιούν τους στόχους και τις δράσεις των Περιφερειακών Σχεδίων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων για την προσωρινή αποθήκευση, μεταφόρτωση, επεξεργασία, αξιοποίηση και διάθεση των στερεών αποβλήτων. Ειδικότερα, υλοποιούν τις υποχρεώσεις που ρητά αναφέρονται στο άρθρο 7 παρ.2 και στα άρθρα 8, 9, 10 και 12 της ΚΥΑ Η. Π. 50910/2727/2003 (ΦΕΚ Β΄ 1909/22-12-2003) σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις που απορρέουν από την ΚΥΑ Η.Π.29407/3508/2002 (ΦΕΚ Β΄ 1572/16-12-2002) και την ΚΥΑ Η. Π. 50910/2727/2003, όπως αυτές ισχύουν.

2. Οι ΦΟΔΣΑ μπορούν να εκτελούν και τις εργασίες της παραγράφου 1β) του άρθρου 7 της ΚΥΑ Η. Π. 50910/2727/2003 για λογαριασμό ΟΤΑ της Διαχειριστικής Ενότητας ευθύνης τους εφόσον γίνει σχετική προς τούτο ανάθεση. Προς το σκοπό αυτό μπορεί να συναφθεί και Προγραμματική Σύμβαση μεταξύ του ΦΟΔΣΑ, ο οποίος συμβάλλεται ως μοναδικός αντισυμβαλλόμενος, και του αντίστοιχου ΟΤΑ.

3. Οι ΦΟΔΣΑ ανεξαρτήτως της νομικής τους μορφής ασκούν τις αρμοδιότητες της Αναθέτουσας Αρχής για τις απαιτούμενες μελέτες (σχεδιασμού και αδειοδότησης των έργων διαχείρισης στερεών αποβλήτων) και για τις αντίστοιχες υπηρεσίες που υπάγονται στο ν.3316/2005. Επίσης, ασκούν τις αρμοδιότητες του Κυρίου του Έργου και της Αναθέτουσας Αρχής για την υλοποίηση των έργων (δημοπράτηση και κατασκευή) που έχουν καθοριστεί από τον εγκεκριμένο Περιφερειακό Σχεδιασμό Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (ΠΕΣΔΑ), εντός των γεωγραφικών ορίων της περιοχής αρμοδιότητάς τους. Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΦΟΔΣΑ ασκεί τις αρμοδιότητες της Προϊσταμένης Αρχής για τις παραπάνω μελέτες, υπηρεσίες και έργα.

4. Οι ΦΟΔΣΑ μπορούν να εκτελούν τη συλλογή και μεταφορά των στερεών αποβλήτων για λογαριασμό των υπόχρεων φορέων των παραγράφων 4 και 5 του άρθρου 7 της ΚΥΑ 50910/2727/2003, μετά από σχετική ανάθεση σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Ομοίως μπορούν να εκτελούν τη συλλογή και μεταφορά των στερεών αποβλήτων για λογαριασμό άλλων νομικών προσώπων.

5. Οι ΦΟΔΣΑ μπορούν να αναθέτουν και επιμέρους υπηρεσίες διαχείρισης των αποβλήτων και λοιπές υπηρεσίες λειτουργίας σε φυσικά ή νομικά πρόσωπα, σύμφω¬να με τις σχετικές διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας.

¶ρθρο 2

Νομική μορφή των ΦΟΔΣΑ

1. Οι ΦΟΔΣΑ δύνανται να έχουν τη νομική μορφή του Συνδέσμου ή της Ανώνυμης Εταιρείας ΟΤΑ. Εάν ο ΦΟΔΣΑ έχει τη μορφή του Συνδέσμου ΟΤΑ, συστήνεται και λειτουργεί σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 245-251 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων που κυρώθηκε με το ν.3463/2006 (ΦΕΚ Α΄ 114/8-6-2006), όπως ισχύει. Εάν έχει τη μορφή της Ανώνυμης Εταιρείας ΟΤΑ, συστήνεται και λειτουργεί σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 265 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων και τις διατάξεις του ν.2190/1920 όπως ισχύει. Ανεξαρτήτως νομικής μορφής η συμμετοχή των ΟΤΑ στο αρχικό κεφάλαιο προσδιορίζεται συνεκτιμωμένων, κυρίως, του πληθυσμού και της παραγόμενης ποσότητας απορριμμάτων.

2. Στο ΦΟΔΣΑ συμμετέχει το σύνολο των ΟΤΑ της διαχειριστικής ενότητας. Στην περίπτωση κατά την οποία οι ΟΤΑ δεν προβούν στη σύσταση ΦΟΔΣΑ, εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 30 παρ. 4 του ν.3536/2007 (ΦΕΚ Α΄ 42/23-2-2007), καθώς και οι διατάξεις του άρθρου 15 παρ. 1 του ν. 3688/2008 (ΦΕΚ Α΄ 163/5-8-2008), όπως κάθε φορά ισχύουν.

3. Είναι δυνατή η σύσταση ΦΟΔΣΑ που περιλαμβάνει περισσότερες από μια διαχειριστικές ενότητες. Στην περίπτωση αυτή οι αρμοδιότητες του ΦΟΔΣΑ επεκτείνονται στο σύνολο των ενοτήτων στο γεωγραφικό χώρο που αντιστοιχεί σ’ αυτές.

4. Είναι δυνατό διαχειριστική ενότητα να περιλαμβάνει έναν μόνο ΟΤΑ. Στην περίπτωση αυτή, ο εν λόγω ΟΤΑ ασκεί το σύνολο των αρμοδιοτήτων που προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία για τους ΦΟΔΣΑ.

¶ρθρο 3

Οργάνωση και λειτουργία

1. Οι ΦΟΔΣΑ θα πρέπει να έχουν την απαιτούμενη στελέχωση και υλικοτεχνική υποδομή ώστε να παρέχουν με αποτελεσματικότητα τις υπηρεσίες διαχείρισης στερεών αποβλήτων.

2. ΟΙ ΦΟΔΣΑ, είτε ως Σύνδεσμοι, είτε ως Ανώνυμες Εταιρίες ΟΤΑ, έχουν αντίστοιχα υποχρέωση κατάρτισης οργανισμού εσωτερικής υπηρεσίας ή εσωτερικού κανονισμού υπηρεσιών, με τους οποίους κατανέμονται οι αρμοδιότητες σε κάθε υπηρεσιακή μονάδα. Ανάλογα με το μέγεθός τους και τις υπηρεσιακές τους ανάγκες διαρθρώνονται σε Διευθύνσεις, Τμήματα και Γραφεία ή Συνεργεία. Σε κάθε ΦΟΔΣΑ επιτελούνται κατ’ ελάχιστον οι παρακάτω λειτουργίες: α) λειτουργίες προγραμματισμού β) λειτουργίες οικονομικής και διοικητικής υποστήριξης γ) τεχνικές λειτουργίες δ) νομική υποστήριξη η οποία θα μπορεί να παρέχεται από αντίστοιχη υπηρεσία του ΦΟΔΣΑ ή από τρίτο. Στην περίπτωση των Συνδέσμων ο οργανισμός εσωτερικής υπηρεσίας καταρτίζεται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου. Η απόφαση εγκρίνεται με πράξη του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας, η οποία δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Στην περίπτωση των Ανωνύμων Εταιριών ο εσωτερικός κανονισμός υπηρεσιών καταρτίζεται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου.

3. Οι ΦΟΔΣΑ με την μορφή Ανωνύμων Εταιρειών εκτός από εσωτερικό κανονισμό υπηρεσιών, καταρτίζουν επίσης κανονισμό προσωπικού και κανονισμό ανάθεσης προμηθειών, μελετών, έργων και υπηρεσιών. Οι κανονισμοί καταρτίζονται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου.

4. Η πρόσληψη μόνιμου προσωπικού από τους Συνδέσμους γίνεται κατ’ εφαρμογή των άρθρων 20 και 21 του ν.3584/07 «Κώδικας Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων» (ΦΕΚ 143 Α΄).

5. Το προσωπικό των Ανωνύμων Εταιρειών προσλαμβάνεται σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν κάθε φορά για τις προσλήψεις προσωπικού των Ανωνύμων Εταιρειών ΟΤΑ του άρθρου 265 του ν. 3463/2006.

¶ρθρο 4

Επιχειρησιακό σχέδιο

Οι ΦΟΔΣΑ, εντός διετίας από την έναρξη ισχύος της παρούσας αν έχουν ήδη ιδρυθεί ή εντός διετίας από την ίδρυσή τους σε περίπτωση που ιδρυθούν μετά την έναρξη ισχύος της παρούσας, εκπονούν επιχειρησιακό σχέδιο 4ετούς διάρκειας, το οποίο περιλαμβάνει:

- Εισαγωγή – Γενικά στοιχεία και σύντομο ιστορικό του ΦΟΔΣΑ

- Ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος του ΦΟΔΣΑ (δραστηριότητες, οργάνωση, οικονομικά, ανθρώπινο δυναμικό, υλικοτεχνική υποδομή)

- Ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος (βασικά στοιχεία της διαχειριστικής ενότητας, βασικά στοιχεία των ΟΤΑ - μελών, προβλέψεις του ΕΣΔΑ και του ΠΕΣΔΑ, σχετικές πολιτικές της ΕΕ, του ΥΠΕΣ και του ΥΠΕΧΩΔΕ, καλές πρακτικές διαχείρισης στερεών αποβλήτων στην Ελλάδα και διεθνώς κλπ)

- Συνθετική αξιολόγηση του ΦΟΔΣΑ (ανάλυση SWOT)

- Αποστολή – Όραμα - Ανάπτυξη στρατηγικής - Καθορισμό γενικών στόχων

- Εξειδίκευση των στρατηγικών στόχων - Ανάπτυξη σχεδίων δράσης (τα σχέδια δράσης ενδεικτικά περιλαμβάνουν δραστηριότητες διαχείρισης στερεών αποβλήτων, επενδύσεις, δράσεις βελτίωσης της οργάνωσης / στελέχωσης, συνεργασίες με τρίτους, εκπαίδευση του προσωπικού, ενέργειες ευαισθητοποίησης - ενημέρωσης, ανάπτυξη συστημάτων περιβαλλοντικής διαχείρισης και διασφάλισης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών κλπ)

- Οικονομικό προγραμματισμό - Τιμολογιακή πολιτική και πρόβλεψη οικονομικών αποτελεσμάτων του ΦΟΔΣΑ

- Έλεγχο υλοποίησης – Διαδικασία και δείκτες παρακολούθησης των σχεδίων δράσης

Το επιχειρησιακό σχέδιο εγκρίνεται από το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου ή από την Γενική Συνέλευση της Ανώνυμης Εταιρείας αντίστοιχα.

¶ρθρο 5

Τιμολογιακή πολιτική

1. Η τιμολογιακή πολιτική των ΦΟΔΣΑ καθορίζεται στη βάση επίτευξης των στόχων που θέτει η Νομοθεσία, στα πλαίσια του Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης των Στερεών Αποβλήτων. Οι ΦΟΔΣΑ οφείλουν να εφαρμόσουν μια ολοκληρωμένη τιμολογιακή πολιτική που θα παρέχει κίνητρα στους ΟΤΑ για τη μείωση της παραγωγής των αποβλήτων και την αύξηση του ποσοστού αξιοποίησής τους. Η τιμολογιακή πολιτική θα προσδιορίζεται από: α) Την εφαρμογή της αρχής «ο ρυπαίνων πληρώνει» β) Την αρχή της ανταποδοτικότητας και της διαφάνειας γ) Τη δημιουργία κινήτρων για τη μείωση του όγκου και της επικινδυνότητας των αποβλήτων και της ανάκτησης – ανακύκλωσης – αξιοποίησής τους δ) Την κάλυψη του συνόλου των απαιτήσεων που θέτει η ΚΥΑ Η.Π.29407/2002

2. Το ετήσιο κόστος διαχείρισης σε επίπεδο διαχειριστικής ενότητας καθορίζεται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΦΟΔΣΑ και βάσει αυτού προσδιορίζεται σε ετήσια βάση το κόστος των υπηρεσιών που παρέχονται σε ευρώ / τόνο. Τυχόν επιχορηγήσεις, έσοδα από συμμετοχή σε προγράμματα και ενισχύσεις από συλλογικά συστήματα του ν.2939/2001 (ΦΕΚ Α΄ 179/6-8-2008) συνυπολογίζονται κατά τον καθορισμό του ετήσιου κόστους διαχείρισης. Το κόστος διαχείρισης επαναπροσδιορίζεται με τη χρήση απολογιστικών στοιχείων και οι αποκλίσεις συνυπολογίζονται κατά τον προσδιορισμό του κόστους διαχείρισης του επόμενου, από τον απολογισμό, έτους. Οι ΟΤΑ που συμμετέχουν στο ΦΟΔΣΑ εισφέρουν στο ετήσιο κόστος διαχείρισης (ετήσια εισφορά Ο.Τ.Α) ανάλογα με τις ποσότητες στερεών αποβλήτων που τους αντιστοιχούν και διακινούνται μέσω του Συστήματος ανά έτος ή και με βάση άλλα ενδεχομένως πρόσθετα κριτήρια που έχει αποφασίσει το Δ.Σ του ΦΟΔΣΑ, στο πλαίσιο των αρχών που διέπουν την τιμολογιακή πολιτική, σύμφωνα με την προηγούμενη παράγραφο. Η απόφαση καθορισμού του ετήσιου κόστους διαχείρισης και εισφοράς των Ο.Τ.Α κοινοποιείται στα Δημοτικά και Κοινοτικά Συμβούλια μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου κάθε έτους, ώστε να τη συμπεριλάβουν στους προϋπολογισμούς των τελών καθαριότητας του επομένου έτους. Η ετήσια εισφορά των Ο.Τ.Α καταβάλλεται από αυτούς σε δώδεκα ισόποσες μηνιαίες δόσεις και στην περίπτωση ΦΟΔΣΑ με τη μορφή Συνδέσμου συνιστά την εισφορά που προβλέπεται στο άρθρο 249 παρ. 1β. του ν.3463/2006.

3. Το ετήσιο κόστος διαχείρισης του ΦΟΔΣΑ προσδιορίζεται διακεκριμένα με βάση:

I. το ετήσιο κόστος λειτουργίας

II. τα ποσά που αφορούν στο κόστος αποκατάστασης και μεταφροντίδας των ΧΥΤΑ, το οποία υπολογίζονται βάσει των χαρακτηριστικών της κάθε εγκατάστασης, σύμφωνα με σχετική τεχνικο-οικονομική μελέτη και εμφανίζονται σε λογαριασμό ειδικού αποθεματικού που διατίθεται για έργα αποκατάστασης και μεταφροντίδας.

III. τα ποσά που αφορούν στο κατασκευαστικό και επενδυτικό πρόγραμμα του ΦΟΔΣΑ (μελέτη και κατασκευή έργων), τα οποία επίσης εμφανίζονται σε λογαριασμό ειδικού αποθεματικού που διατίθεται για επενδύσεις.

4. Το συνολικό κόστος λειτουργίας του ΦΟΔΣΑ προκύπτει από το κόστος των λειτουργιών Παραγωγής, Διοίκησης, Διάθεσης, Ερευνών και Ανάπτυξης. Τα στοιχεία του κόστους κατ είδος ενδεικτικά διαρθρώνονται ως εξής:

1) Αμοιβές και έξοδα προσωπικού

2) Αμοιβές και έξοδα τρίτων

3) Παροχές τρίτων

4) Φόροι - τέλη

5) Διάφορα έξοδα

6) Τόκοι και συναφή έξοδα

7) Αποσβέσεις παγίων

8) Προβλέψεις εκμετάλλευσης

9) Αναλώσεις αποθεμάτων (πρώτων υλών, αναλωσίμων υλικών, ανταλλακτικών, παγίων, υλικών συσκευασίας).

Στα λειτουργικά έξοδα περιλαμβάνονται και οι δαπάνες για τις ενέργειες ενημέρωσης – ευαισθητοποίησης των πολιτών.

5. Στην περίπτωση μη καταβολής του μηνιαίως οφειλομένου ποσού από μέλος του ΦΟΔΣΑ, το Διοικητικό Συμβούλιο επιβάλλει κυρώσεις (οι οποίες σε καμία περίπτωση δεν συνεπάγονται διακοπή της παροχής των υπηρεσιών διαχείρισης στερεών αποβλήτων) με τη μορφή ποσοστιαίας προσαύξησης του ποσού που δεν έχει καταβληθεί εγκαίρως. Οι προσαυξήσεις ανά ΟΤΑ, σε περίπτωση που δεν έχουν καταβληθεί μέχρι το τέλος του έτους, επιβαρύνουν ανάλογα το ύψος της εισφοράς του επόμενου έτους και δε λαμβάνονται υπόψη κατά τον προσδιορισμό του τέλους καθαριότητας και φωτισμού από τα Δημοτικά και Κοινοτικά Συμβούλια.

6. Οι ΦΟΔΣΑ οφείλουν να δημοσιοποιούν το κόστος διαχείρισης και, σε συνεργασία με τους ΟΤΑ, να ενημερώνουν τους πολίτες για τις παρεχόμενες υπηρεσίες και το κόστος αυτών.

¶ρθρο 6

Πόροι – Οικονομική διοίκηση και διαχείριση

1. Πόροι των ΦΟΔΣΑ είναι:

α) Η ετήσια εισφορά των Ο.Τ.Α και οι εισπράξεις από το αντίτιμο των υπηρεσιών που παρέχουν προς τρίτους

β) Κάθε είδους επιχορηγήσεις, δωρεές, κληρονομιές και κληροδοσίες

γ) Έσοδα από την δική τους περιουσία, καθώς και από συμμετοχή τους σε προγράμματα

δ) Έσοδα και πιθανές ενισχύσεις από συλλογικά συστήματα του Ν.2939/2001.

ε) Λοιπά έσοδα από κάθε πηγή, όπως από την εμπορία υλικών, βιοαερίου και ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, πρόστιμα που επιβάλλονται για την καθυστερημένη καταβολή εισφορών των ΟΤΑ ή λοιπών πελατών κ.ο.κ.

2. Για την οικονομική διαχείριση των Συνδέσμων ΦΟΔΣΑ ισχύουν οι διατάξεις περί συνδέσμων του Ν.3463/2006.

3. Οι Σύνδεσμοι ΦΟΔΣΑ υποχρεούνται στην εφαρμογή του Κλαδικού Λογιστικού Σχεδίου του Π.Δ.315/1999 (ΦΕΚ Α΄ 302/30-12-1999), όπως συμπληρώθηκε με την ΚΥΑ 4604/2005 (ΦΕΚ Β΄ 163/10-2-2005). Η ισχύς της παρούσας παραγράφου αρχίζει από την 1-1-2009

4. Ειδικότερα στην οικονομική υπηρεσία των ΦΟΔΣΑ πρέπει να επιτελούνται οι παρακάτω λειτουργίες:

1. η Λογιστική Διαχείριση και έκδοση των λογιστικών /οικονομικών καταστάσεων,

2. η Διαχείριση του Προϋπολογισμού και του Απολογισμού,

3. η Οικονομική Διαχείριση Προγραμμάτων – Έργων και Συμβάσεων,

4. η Διαχείριση Δαπανών (εξόδων),

5. η Διαχείριση των Εσόδων,

6. η Διαχείριση της Περιουσίας,

7. η Διαχείριση Αποθεμάτων και Εξοπλισμού,

8. η Διαχείριση Μισθοδοσίας και

9. η Διαχείριση Ταμείου

5. Η ταμειακή διαχείριση των Συνδέσμων γίνεται από ιδία ταμειακή υπηρεσία του Συνδέσμου. Σε περίπτωση που ο Σύνδεσμος δεν διαθέτει ταμειακή υπηρεσία, δύναται να εξυπηρετείται από την αντίστοιχη υπηρεσία του ΟΤΑ της έδρας του ή άλλου ΟΤΑ μέλους του. Σε αυτήν την περίπτωση, στον οικείο ΟΤΑ καταβάλλεται οικονομική αποζημίωση, το ύψος της οποίας, καθώς και κάθε αναγκαία λεπτομέρεια, καθορίζεται με απόφαση του διοικητικού συμβουλίου του ΦΟΔΣΑ.

6. Οι οικονομικές καταστάσεις για το Σύνδεσμο ΦΟΔΣΑ εγκρίνονται από το Διοικητικό Συμβούλιο, μετά από εισήγηση της Εκτελεστικής Επιτροπής, και υπογράφονται από τον Πρόεδρο, ένα μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου και από το λογιστή.

7. Οι οικονομικές καταστάσεις των Συνδέσμων και των Ανωνύμων Εταιρειών ΦΟΔΣΑ, ανεξαρτήτως ύψους εσόδων, ελέγχονται από έναν ορκωτό ελεγκτή λογιστή.

8. Ο ισολογισμός και τα αποτελέσματα χρήσης δημοσιεύονται σε μια εφημερίδα που εκδίδεται στη Περιφέρεια του Συνδέσμου.

¶ρθρο 7

Ενημέρωση

Οι ΦΟΔΣΑ είναι υποχρεωμένοι να δημοσιοποιούν με κάθε πρόσφορο μέσο αναλυτικά τα αποτελέσματα της διαχείρισης των στερεών αποβλήτων και των άλλων συναφών δραστηριοτήτων τους στα πλαίσια του Εθνικού και Περιφερειακού Σχεδιασμού Διαχείρισης των Στερεών Αποβλήτων. Επίσης είναι υποχρεωμένοι να συντάσσουν τις σχετικές εκθέσεις που προβλέπονται στην οικεία νομοθεσία και να τις διαβιβάζουν στις αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας και του ΥΠΕΧΩΔΕ.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα