Από 28 έως 30 Νοεμβρίου 2022 ανοίγει τις «πύλες» της η Διεθνής Έκθεση Αθλητικών Ειδών, ISPO MUNICH, που διεξάγεται κάθε χρόνο στη Γερμανία από τον Εκθεσιακό Οργανισμό του Μονάχου, τον οποίο αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα και την Κύπρο το Εληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο.
Η ISPO MUNICH εστιάζει σε οκτώ βασικούς τομείς και ειδικότερα σε: Snowsports, Outdoor, Health & Fitness, Urban, Teamsports, Vision, Innovation & Industry Services και Manufacturing & Suppliers.
Η μεγαλύτερη εμπορική έκθεση πολλαπλών τμημάτων στον τομέα των αθλητικών ειδών θα επιστρέψει, για πρώτη φορά τον Νοέμβριο -την περίοδο που ανοίγει η χειμερινή αθλητική περίοδος- με νέες προσθήκες. Πιο συγκεκριμένα, παράλληλα με το νέο Experience Hall, που εστιάζει στα συνέδρια και τη μάθηση, θα προσφέρει στους καταναλωτές συμπληρωματικές προσφορές στην αίθουσα B2C2B. Αυτό σημαίνει ότι η νέα αίθουσα B2C2B, που έχει στηθεί με την επωνυμία “Collaborators Zone” ως ξεχωριστός χώρος της ISPO MUNICH, σκοπεύει να συγκεντρώσει και να ενσωματώσει τους καταναλωτές. Εδώ, εμπειρογνώμονες καταναλωτών και (micro-)influencers θα συναντήσουν brands και πελάτες με έντονη εστίαση στο B2C.
Ο Tobias Gröber, Executive Director Business Unit Consumer Goods του Εκθεσιακού Οργανισμού του Μονάχου, δήλωσε χαρακτηριστικά για την επερχόμενη έκθεση: «Η πανδημική κρίση επιτάχυνε σημαντικά την αλλαγή στην αθλητική αγορά, η οποία έχει ήδη αναδυθεί τα τελευταία χρόνια. Εμείς αντικατοπτρίζουμε αυτή την τάση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, με νέες ιδέες και προσφορές, τόσο στον παραδοσιακό χώρο B2B όσο και στο νέο χώρο B2C.»
Σημειώνεται ότι, από τις 12 Ιουνίου έως 14 Ιουνίου 2022, θα λάβει χώρα στο Εκθεσιακό Κέντρο του Μονάχου, η OutDoor διοργάνωση από την ISPO, όπου αποτελεί τη μεγαλύτερη έκθεση της Ευρώπης σε εξωτερικό χώρο και χαρακτηρίζεται ως μία εκ των κορυφαίων του κλάδου της, λόγω της διευρυμένης γκάμας ευκαιριών, που προσφέρει για brands και για κατασκευαστές.