Τα πρώτα 13, από τα συνολικά 43, καταστήματα πώλησης κρεάτων, που θα συμβάλλουν στην αναμόρφωση και τον εκσυγχρονισμό της Κεντρικής Αγοράς του Ρέντη, εγκαινίασαν σήμερα ο υπουργός Ανάπτυξης Δημήτρης Σιούφας και ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Ευάγγελος Μπασιάκος.
Όπως είπε ο υπουργός Ανάπτυξης, καταβάλλονται προσπάθειες, ώστε μέχρι το τέλος Οκτωβρίου να ολοκληρωθούν οι εργασίες και να αρχίσουν να λειτουργούν ακόμα 12 καταστήματα, ενώ τα κονδύλια για την αναμόρφωση των υπόλοίπων 18 καταστημάτων σχεδιάζεται να συγκεντρωθούν από προγράμματα του Δ’ ΚΠΣ. Το σύνολο του έργου, πρόσθεσε ο κ. Σιούφας, θα κοστίσει 35 εκατ. ευρώ.
Ο υπουργός Ανάπτυξης ανήγγειλε ότι θα ανακαινιστεί και η Κεντρική Λαχαναγορά και γνωστοποίησε την σκέψη που υπάρχει και για την οποία καταβάλλονται προσπάθειες να υλοποιηθεί, σχετικά με τη δημιουργία Πάρκου Τροφίμων, σε συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα.
Ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Μπασιάκος παρατήρησε ότι μέχρι το 2002 δεν είχε γίνει τίποτα για να εκσυγχρονιστεί η λειτουργία της Κεντρικής Αγοράς και πρόσθεσε ότι η ολοκλήρωση του έργου θα συμπληρώσει την εικόνα του προσώπου μιας πολιτισμένης χώρας.
Ο υφυπουργός Ανάπτυξης κ. Γ. Παπαθανασίου σχολίασε ότι το έργο είχε ενταχθεί στα κονδύλια του Β' ΚΠΣ, μεταφέρθηκε στα κονδύλια του Γ' ΚΠΣ και παρόλα αυτά η κυβέρνηση Καραμανλή, αντί να παραλάβει το έργο τελειωμένο, αντίθετα παρέλαβε μια προβληματική κατάσταση. Εντούτοις, όπως επεσήμανε, με την ολοκλήρωση των δράσεων που ήδη προωθούνται με ταχείς ρυθμούς, οι επιχειρήσεις που θα λειτουργούν σε αυτή στο μέλλον θα διοχετεύουν στην αγορά συσκευασμένα προϊόντα εφοδιασμένα με HACCP.
Ο Νομάρχης Πειραιά, Ι. Μίχας, από την πλευρά του, τόνισε ότι σταματάει πλέον η Κεντρική Αγορά να έχει τριτοκοσμική εμφάνιση, ενώ πρόσθεσε ότι όσοι έλεγχοι και αν γίνουν, όση ενημέρωση και αν υπάρξει προς τους καταναλωτές και τους επιχειρηματίες, θα υπάρχουν πάντα παραβάτες εάν δεν δοθεί έμφαση στις υποδομές.