ΤΟ ΗΜΙΣΥ από τα 100 νέα εστιατόρια ταχείας εστίασης της McDonald's Corp. φέτος στην Κίνα θα διασχίζονται με αυτοκίνητο – drive through - σε μια προσπάθεια που καταβάλλει η εταιρεία να προλάβει το σκέλος KFC της Yum! Brands Inc. στην πώληση fast food στην ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο.
Το χρυσό τοξοειδές σήμα της McDonald's θα μπει σε 30 πρατήρια βενζίνης της Sinopec στην Ανατολική Κίνα τους επόμενους 18 μήνες, ενώ τα λοιπά 20 θα συνδεθούν με άλλες μικρότερες αλυσίδες λιανικής πώλησης, σύμφωνα με την εταιρεία. Όλα τα καταστήματα θα δίνουν στους καταναλωτές τη δυνατότητα επιλογής γεύματος σε αυτά ή αγοράς φαγητού μέσα από τα αυτοκίνητά τους, ανακοίνωσε η McDonald's.
Τα εστιατόρια στα πρατήρια καυσίμων θα είναι η πρώτη μας προτεραιότητα», ανέφερε ο επικεφαλής της εταιρείας στην Κίνα, Jeffrey Schwartz, σε συνέντευξη που παραχώρησε σήμερα, μετά τη λειτουργία του πρώτου drive-through εστιατορίου με την China Petroleum & Chemical Corp.
Το 1,3 δισ. Κινέζων ενδέχεται να δαπανήσει πλέον του 1 τρισ. γιουάν δειπνώντας εκτός σπιτιού το 2006, καθώς ξόδεψε 13% περισσότερα χρήματα από το 2005, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του υπουργείου Εμπορίου της χώρας στις 20 Οκτωβρίου.
Σημειώνεται ότι πέρυσι η KFC ανακοίνωσε τα σχέδιά της για την κατασκευή 100 drive-through εστιατορίων στην Κίνα έως το 2008.