YΠΑΝ: Eνημερωτικό έντυπο προς τους καταναλωτές εν όψει εκπτώσεων

Παρασκευή, 19 Ιανουαρίου 2007 13:33

Εν όψει της έναρξης της περιόδου των χειμερινών εκπτώσεων την προσεχή Δευτέρα http://www.naftemporiki.gr/news/static/07/01/19/1290912.htm , το υπουργείο Ανάπτυξης και η αρμόδια Γενική Γραμματεία Καταναλωτή προχώρησαν στην έκδοση ειδικού ενημερωτικού εντύπου, που περιέχει οδηγίες για το τι πρέπει να προσέχει ο καταναλωτής όταν κάνει αγορές την περίοδο των εκπτώσεων.

Η διανομή του εντύπου θα γίνει μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολίτη σε όλη την Ελλάδα, καθώς και από τις καταναλωτικές οργανώσεις.

Το έντυπο έχει τίτλο: «Τι να προσέχω στις εκπτώσεις. Επιλέγω προσεκτικά, αγοράζω σωστά» και περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες , ώστε ο καταναλωτής να γνωρίζει τι πρέπει να προσέχει όταν κάνει τις αγορές του την περίοδο των εκπτώσεων αλλά και ποια είναι τα δικαιώματά του.

Παρέχει επίσης χρήσιμες οδηγίες και συμβουλές για τον τρόπο ελέγχου των αγορών ώστε να μην επιβαρύνεται άσκοπα ο οικογενειακός προϋπολογισμός, για τον έλεγχο της ποιότητας των προϊόντων, για τη χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης ή επιστροφής του προϊόντος που αγοράστηκε σε περίοδο εκπτώσεων, για την υποχρέωση αναγραφής διπλών τιμών ( πριν και μετά την έκπτωση) κ.λ.π.

Για λεπτομερέστερη ενημέρωση σχετικά με τις αγορές σε περίοδο εκπτώσεων, για παράπονα ή καταγγελίες, συστήνεται η χρήση της τηλεφωνικής γραμμής καταναλωτή 1520 ( ή 210-1520 εφόσον η κλήση γίνεται εκτός Αθηνών), η οποία λειτουργεί από τις 08:00- 22:00 τις καθημερινές και από τις 08:00-14:00 το Σάββατο.

«Ο ενημερωμένος καταναλωτής είναι κερδισμένος καταναλωτής. Γι΄ αυτό αποτελεί προτεραιότητα για το Υπουργείο Ανάπτυξης η έγκυρη και συστηματική ενημέρωση για κάθε είδους συναλλαγή που πραγματοποιούν οι καταναλωτές, ιδιαίτερα την περίοδο των εκπτώσεων», δήλωσε σχετικά ο υφυπουργός Ανάπτυξης Γιάννης Παπαθανασίου.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα