Αύξηση 8,5% κατέγραψαν οι λιανικές πωλήσεις στις ΗΠΑ στη διάρκεια της φετινής εορταστικής περιόδου (από την 1η Νοεμβρίου έως τις 24 Δεκεμβρίου), λαμβάνοντας ώθηση από τις ηλεκτρονικές αγορές.
Ειδικότερα, όπως προκύπτει από έκθεση της Mastercard Inc που δόθηκε στη δημοσιότητα χθες Κυριακή οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 11% κατά την εορταστική περιόδο, επιβεβαιώνοντας τον αντίκτυπο της πανδημίας στη διαμόρφωση των αγοραστικών συνηθειών του καταναλωτικού κοινού.
Οι καταναλωτές έσπευσαν πάντως και στα καταστήματα εν μέσω ανησυχιών για την κατάσταση της αλυσίδας εφοδιασμού και για την αύξηση των κρουσμάτων, με αποτέλεσμα οι πωλήσεις στα φυσικά καταστήματα να καταγράψουν αύξηση κατά 8,1% σε σύγκριση με το 2020, σύμφωνα με την έκθεση Mastercard SpendingPulse.
Οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου την χριστουγεννιάτικη περίοδο αντιστοιχούν στο 20,9% των συνολικών πωλήσεων λιανικής φέτος, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, αποτυπώνοντας την συνεχιζόμενη ανάπτυξη του κλάδου και την προτίμηση των καταναλωτών, που φαίνεται πως απολαμβάνουν την ευκολία των αγορών από την άνεση του σπιτιού τους.
Κατηγορίες προϊόντων όπως τα κοσμήματα και τα ηλεκτρονικά συνέχισαν να κινούνται ανοδικά, με τις πωλήσεις κοσμημάτων να καταγράφουν αύξηση κατά 32% και τις πωλήσεις ηλεκτρονικών κατά 16,2% συγκριτικά με το 2020.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από Reuters