Οι Βρετανοί καταναλωτές που γιορτάζουν τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά προτιμούν μια περίοδο διακοπών που είναι πιο φιλική προς το περιβάλλον με λιγότερη σπάταλη.
Συνήθως θεωρείται η εποχή του χρόνου με υπερβολικές απολαύσεις και υπερβολικές σπατάλες, όμως οι καταναλωτές πιστεύουν ότι τα brand πρέπει να κάνουν περισσότερα για τη βιωσιμότητα, ειδικά κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων.
Έρευνα του Ινστιτούτου Μάρκετινγκ CIM δείχνει ότι το 53% των ενηλίκων θέλει πιο «πράσινα» Χριστούγεννα, με το 45% των ερωτηθέντων να είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα σε βιώσιμα εορταστικά προϊόντα.
Το 64% των 2.000 ερωτηθέντων που συμμετείχαν στην έρευνα αναμένουν από τα brand και τις ομάδες μάρκετινγκ να είναι πιο διαφανείς σχετικά με τον αντίκτυπο που μπορεί να έχουν τα χριστουγεννιάτικα προϊόντα και οι υπηρεσίες στο περιβάλλον και δηλώνουν ότι θα αναζητήσουν εναλλακτικές λύσεις εάν δεν ικανοποιηθούν αυτές οι προσδοκίες.
Σύμφωνα με το CIM, πολλοί καταναλωτές αναλαμβάνουν ήδη την πρωτοβουλία και δεν περιμένουν τα brand να ικανοποιήσουν τα κριτήρια αυτά αναζητώντας πιο βιώσιμες εορταστικές επιλογές για τον εαυτό τους, με το 41% να επαναχρησιμοποιεί χριστουγεννιάτικα στολίδια αντί να αγοράζει καινούργια, το 22% να αγοράζει από τοπικές επιχειρήσεις και το 26% επιλέγει ένα πλαστικό επαναχρησιμοποιούμενο χριστουγεννιάτικο δέντρο αντί να αγοράζει ένα πραγματικό δέντρο.
Άλλες δημοφιλείς επιλογές περιλαμβάνουν την ενοικίαση ρούχων για πάρτι αντί για την αγορά νέων ρούχων, τη βιώσιμη συσκευασία δώρων και την αποστολή ηλεκτρονικών καρτών αντί για χριστουγεννιάτικες κάρτες από χαρτί.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ