H&M: Υψηλότερα των εκτιμήσεων κέρδη το δ' τρίμηνο

Πέμπτη, 25 Ιανουαρίου 2007 11:05

ΑΥΞΗΣΗ σε ποσοστό της τάξης του 18%, σημείωσαν το τέταρτο τρίμηνο της χρήσης τα καθαρά κέρδη της δεύτερης σε μέγεθος εταιρείας λιανικής πώλησης ενδυμάτων της Ευρώπης, Hennes & Mauritz AB, υπερβαίνοντας τις προβλέψεις των οικονομικών αναλυτών, καθώς η εταιρεία δαπάνησε λιγότερα στο μάρκετινγκ και έκανε μικρότερες εκπτώσεις.

Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν στα 3,8 δισ. σουηδικές κορώνες (542 εκατ. δολ.) το τρίμηνο που έληξε στις 30 Νοεμβρίου του 2006, από 3,23 δισ. κορώνες το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας που εδρεύει στη Στοκχόλμη. Κατά μέσον όρο 11 οικονομικοί αναλυτές που ρωτήθηκαν προέβλεπαν ότι τα κέρδη της θα ήταν 3,4 δισ. κορώνες. Οι μετοχές της Hennes & Mauritz, αναρριχήθηκαν 5,7% φθάνοντας σε επίπεδα ρεκόρ.

Η H&M πούλησε τη μοναδική κολεξιόν ενδυμάτων που σχεδίασαν οι Ολλανδοί Viktor και Rolf το Νοέμβριο, στο πλαίσιο μιας παρόμοιας συνεργασίας με αυτήν της Stella McCartney, πέρυσι. Η εταιρεία λιανικής πώλησης είπε ότι έπρεπε να κάνει μεγαλύτερες εκπτώσεις στα πουλόβερ και στον ρουχισμό για τον χειμώνα το τέταρτο τρίμηνο, ωστόσο συνολικά οι εκπτώσεις ήταν χαμηλότερες σε σύγκριση με αυτές του προηγούμενου έτους.

Οι μετοχές της H&M σημείωσαν άνοδο έως 19,5 σουηδικές κορώνες, φθάνοντας στις 364 κορώνες η μία στη Στοκχόλμη. Στις 9:11 π.μ., τοπική ώρα, διαπραγματεύθηκαν στις 362,5 κορώνες. Συνολικά μέσα στο 2006, σημείωσαν άνοδο 28%, ενώ οι μετοχές της ισπανικής ανταγωνίστριάς της, Inditex SA, σημείωσαν άνοδο 48%.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει δύο νέες φόρμες ενδυμάτων την τρέχουσα χρήση και πως σχεδιάζει να αυξήσει κατά 13% τον αριθμό των καταστημάτων της, στα 1.515. Η μία από τις δύο φόρμες θα είναι πιο ακριβά ενδύματα που θα λέγονται COS-Collection of Style. Το πρώτο της κατάστημα θα ανοίξει τον Μάρτιο στη Regent Street του Λονδίνου και θα ακολουθήσει η δημιουργία εννέα άλλων στη Βρετανία, τη Γερμανία, την Ολλανδία και το Βέλγιο.

Τα συνολικά έσοδα το τέταρτο τρίμηνο αυξήθηκαν 8,3%, φθάνοντας στα 19,5 δισ. κορώνες, σύμφωνα με την Η&Μ. Τα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων κέρδη, σημείωσαν αύξηση 26%, φθάνοντας στα 5,28 δισ. κορώνες. Κατά μέσον όρο οι οικονομικοί αναλυτές προέβλεπαν ότι οι πωλήσεις της θα διαμορφωθούν στα 19,6 δισ. κορώνες και τα Ebit στα 4,8 δισ. κορώνες. Εως και τον Νοέμβριο του 2006 η Η&Μ αύξησε κατά 13% τα καταστήματά της το προηγούμενο έτος, φθάνοντας στα 1.345 καταστήματα.

Η H&M αγοράσει πλέον του 60% των ενδυμάτων της στην Ασία και τα πουλά σε περίπου διπλάσια τιμή. Το κόστος αγορών μειώθηκε το τέταρτο τρίμηνο, παράλληλα με την υποχώρηση του δολαρίου, το οποίο κατά μέσον όρο διαπραγματεύθηκε 5,7% χαμηλότερα έναντι του ευρώ. Η τιμή των ασιατικών ρούχων συνδέεται με το δολάριο των ΗΠΑ.

Σημειώνεται ότι η ισπανική Inditex, ιδιοκτήτρια της αλυσίδας καταστημάτων ένδυσης Zara, τριπλασίασε τον αριθμό των καταστημάτων της σε έξι χρόνια και ανακοίνωσε ταχύτερη αύξηση των εσόδων από την H&M τα 11 τελευταία τρίμηνα.

Η Η&Μ τέλος ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει την αύξηση του μερίσματος κατά 21%, στις 11,50 σουηδικές κορώνες ανά μετοχή.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα