Εξοικονομώ 2021: Help Desk για μηχανικούς έθεσε σε λειτουργία το ΤΕΕ

Τετάρτη, 08 Δεκεμβρίου 2021 15:21
UPD:15:22
INTIME NEWS/ΤΖΑΜΑΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Μία νέα υπηρεσία υποστήριξης για μηχανικούς, ειδικά για την περίοδο υποβολής προτάσεων του προγράμματος εξοικονόμησης ενέργειας σε κατοικίες έθεσε σε λειτουργία σήμερα το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας εν όψει της έναρξης του νέου προγράμματος «Εξοικονομώ 2021» από τη Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου.

Συγκεκριμένα, προκειμένου να υποστηρίξει τα μέλη του στη δημιουργία φακέλων προτάσεων για το Πρόγραμμα «Εξοικονομώ 2021», θα τους παρέχει καθημερινή τηλεφωνική υποστήριξη Δευτέρα με Παρασκευή, εκτός επίσημων αργιών, και ώρες 10:00- 14:00 και 16:00-20:00 ,απαντώντας σε τεχνικά θέματα και σχετικές απορίες που θα προκύψουν κατά τη δημιουργία των φακέλων προτάσεων για το Πρόγραμμα.

Οι μηχανικοί μέλη του ΤΕΕ μπορούν να καλούν στο τηλέφωνο 2104441200 τις παραπάνω ώρες και ημέρες. Επιπλέον το ΤΕΕ θα συγκεντρώνει τηλεφωνικά και μέσω email ([email protected]) ερωτήματα και προβλήματα που δεν καλύπτονται από τον οδηγό του προγράμματος ή δεν θα μπορούν να απαντηθούν άμεσα, ώστε να δίνονται στη συνέχεια απαντήσεις.

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του ΤΕΕ Γιώργος Στασινός, το ΤΕΕ θέλει να παρέχει χρήσιμες και όσο το δυνατόν περισσότερες υπηρεσίες στα μέλη του αλλά και στην κοινωνία. «Δημιουργούνται νέες δουλειές και με καλύτερους όρους για όλον τον τεχνικό κόσμο της χώρας. Οι Έλληνες μηχανικοί θα είναι άλλωστε οι στυλοβάτες της νέας αναπτυξιακής πορείας της χώρας, με εφαλτήριο τους κοινοτικούς πόρους, που ήδη ξεκίνησε και θα κορυφωθεί τα επόμενα χρόνια. Σε αυτή την πορεία, πέρα από τη συμβολή του ΤΕΕ στην ωρίμανση σχεδίων και έργων και τις θεσμικές πρωτοβουλίες που αναλαμβάνουμε, οι μηχανικοί βρίσκουν πλέον τα τελευταία χρόνια στο Επιμελητήριό τους τον καλύτερο σύμβουλο, τον χρήσιμο συμπαραστάτη, τον δυναμικό εκπρόσωπο, τον ειλικρινή συνεργάτη που χρειάζονται στην επαγγελματική καθημερινότητά τους», σημείωσε και συνέχισε λέγοντας: «Θα προσπαθούμε συνεχώς να επιλύουμε προβλήματα εφαρμογής της νομοθεσίας, να απαντάμε σε δύσκολες ερωτήσεις, να διευκρινίζουμε δύσκολα σημεία».

Ειδικά για το νέο πρόγραμμα «Εξοικονομώ 2021» όπως ανέφερε ο κ. Στασινός, στοίχημα όλων μας πρέπει να είναι η απροβλημάτιστη υποβολή προτάσεων, η τεκμηριωμένη ανάλυση αναγκών και επεμβάσεων, η ταχεία υλοποίηση των δράσεων, η σύντομη διαδικασία ελέγχου, πιστοποίησης και πληρωμής των δικαιούχων.

Σημειώνεται ότι, σε γενικότερο επίπεδο ζητημάτων εξοικονόμησης ενέργειας, το ΤΕΕ λειτουργεί ήδη από το 2019 το «HELP-DESK ΚΕΝΑΚ», δηλαδή υπηρεσία γραφείου υποστήριξης (helpdesk) για την παροχή βοήθειας σε μηχανικούς για θέματα εφαρμογής νομοθεσίας του ΚΕΝΑΚ (Κανονισμός Ενεργειακής Απόδοσης Κτιρίων), τις ενεργειακές επιθεωρήσεις, την έκδοση ΠΕΑ, τις μελέτες ενεργειακής απόδοσης, τις σχετικές τεχνικές οδηγίες και τις εγκύκλιους.

Για την υποστήριξη των ενδιαφερόμενων πολιτών (μη μηχανικών) και απάντηση ερωτημάτων που αφορούν την πλατφόρμα υποβολής και τα γενικά στοιχεία του προγράμματος (δικαιούχοι, όροι και προϋποθέσεις, επιλέξιμες δαπάνες κλπ) θα λειτουργήσει ξεχωριστή υπηρεσία υποστήριξης για ενδιαφερόμενους με την έναρξη του προγράμματος, σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις του αρμόδιου Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα «Εξοικονομώ 2021» και επίσημη θεσμική ενημέρωση οι πολίτες μπορούν να βρουν στη σχετική ιστοσελίδα της κυβερνητικής πύλης.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα