Δέκα χρόνια efood με «διανομές» αγάπης όπου υπάρχει ανάγκη

Love Delivered: Ξεπέρασε τις 900 χιλ.ευρώ η συνεισφορά χρηστών και efood
Παρασκευή, 03 Δεκεμβρίου 2021 19:46
UPD:19:46
Shutterstock

«Ένα και ένα μερικές φορές κάνει έντεκα» αναφέρει ο θυμόσοφος ινδικός λαός και αυτό επιβεβαιώνεται πλήρως στο αποτύπωμα των πράξεων αλληλεγγύης και στήριξης ευάλωτων ομάδων πολιτών, κοινωνικών δράσεων προσφοράς καθώς και βέλτιστων πρακτικών περιβαλλοντικής υπευθυνότητας.

Η οικονομική ύφεση της προηγούμενης δεκαετίας, η παγκόσμια υγειονομική κρίση της τρέχουσας περιόδου, καθώς και οι καταστροφές εξαιτίας έντονων φυσικών φαινομένων, ελέω της κλιματικής κρίσης, εντείνουν την αναγκαιότητα πιο ενεργής συμμετοχής των επιχειρήσεων στο θεσμό της  κοινωνίας των πολιτών, εστιάζοντας τις εταιρικές τους δράσεις σε ενέργειες στήριξης και παρέμβασης.  

Στρατηγική απόφαση της ομάδας του efood είναι μέσα από το Πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας να προσφέρει όπου υπάρχει ανάγκη, αναπτύσσοντας ταυτόχρονα ένα «cluster αλληλεγγύης» δίνοντας στους χρήστες της πλατφόρμας τη δυνατότητα να συμμετέχουν ενεργά, μέσω της παραγγελίας τους, σε επιλεγμένους σκοπούς.

Αυτή η στόχευση της εταιρείας, να συμμετέχει ενεργά στην κοινωνία, είναι ο βασικός άξονας πάνω στον οποίο υλοποιεί ένα φιλόδοξο πλάνο κοινωνικής υπευθυνότητας το «Love Delivered», το οποίο αναπτύσσεται σε τρεις βασικούς πυλώνες: στην εταιρική συνεισφορά στην τοπική κοινωνία με δράσεις σχετικά με την εκπαίδευση, τον πολιτισμό και την προσφορά γευμάτων, στη δυνατότητα που δίνει στους χρήστες να συνεισφέρουν μέσω της πλατφόρμας σε διαφορετικούς σκοπούς και τρίτον, στις εθελοντικές δράσεις των εργαζομένων της.

Στην τριετία 2019 -2021 τα νούμερα αποτυπώνουν μια ιδιαίτερη δυναμική ανταπόκρισης στο πρόγραμμα «Love Delivered» αφού πάνω από 200 χιλιάδες χρήστες της εταιρείας (συγκεκριμένα 200.585) έχουν συμμετάσχει σε πρόγραμμα ΕΚΕ της πλατφόρμας, με το συνολικό ποσό προσφοράς των χρηστών και της συνεισφοράς του efood στις κοινωνικές δράσεις να ξεπερνά τις 900.000 ευρώ.

Έτσι η εταιρεία κατάφερε, με τη βοήθεια των χρηστών της πλατφόρμας, να προσφέρει 365.316 γεύματα σε οικογένειες και άτομα σε ανάγκη, υποστηρίζοντας ταυτόχρονα δράσεις αλληλεγγύης και προσφοράς συνεργαζόμενη με 30 Μη Κυβερνητικούς Οργανισμούς και φορείς.

Μέσα από διαφορετικά προγράμματα κοινωνικής ευθύνης το efood έχει στηρίξει το έργο της Ένωσης «Μαζί για το παιδί», του κέντρου «ΔΙΟΤΙΜΑ», του «ΚΕΘΕΑ», του «Ξενώνα Ελπίδα», έχει υιοθετήσει ευχή του «Make a Wish» έχει συνεργαστεί με τον παιδικό σταθμό «Οι Φίλοι του Παιδιού», το «Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης», το «Μέγαρο Μουσικής Αθηνών» αλλά και με φιλοζωικές οργανώσεις, όπως το «Dog’s Voice» μέσω της οποίας οι εργαζόμενοι φροντίζουν για τις ανάγκες αδέσποτων ζώων προσφέροντας τροφή και παιχνίδια.

Στα δέκα χρόνια λειτουργίας του το efood βρίσκεται πάντα εκεί όπου υπάρχει ανάγκη, συνδράμοντας σε ουσιαστικές πρωτοβουλίες αλληλεγγύης και στήριξης. Συγκεκριμένα, «στρώνει» το τραπέζι στηρίζοντας οικογένειες και παιδιά σε ανάγκη μέσα από τα προγράμματα «Προσφέρω Γεύματα», «Πασχαλινό Τραπέζι», «Μοιράζουμε Διπλή Αγάπη για τα Χριστούγεννα» με την Ένωση Μαζί Για το Παιδί. Ταυτόχρονα, συμμετέχει  ενεργά σε δράσεις άρρηκτα συνδεδεμένες με το ήθος, τις ανάγκες, τα όνειρα και τις δυνατότητες του ενεργού πολίτη που αγωνίζεται για μια καλύτερη ζωή, ένα καλύτερο μέλλον και μια καλύτερη κοινωνία μέσα στην οποία αναπτύσσεται. Αξίζει να αναφέρουμε πως τον περασμένο Μάρτιο το efood στήριξε έμπρακτα το πρόγραμμα νομικής και ψυχοκοινωνικής βοήθειας του Κέντρου Διοτίμα προσφέροντας όλες τις δωρεές που πραγματοποιήθηκαν από τις παραγγελίες των χρηστών του στη κάλυψη αναγκών νομικής και ψυχοκοινωνικής στήριξης των γυναικών που έχουν υπάρξει θύματα έμφυλης βίας αλλά και σε ενέργειες ευαισθητοποίησης.

Παράλληλα, έχοντας δημιουργήσει έναν μηχανισμό άμεσης ενεργοποίησης σε γεγονότα που η συμμετοχή της κοινωνίας είναι επιβεβλημένη, η εταιρεία βρέθηκε στην πρώτη γραμμή, στηρίζοντας τους πυροσβέστες και τους πληγέντες των καταστροφικών πυρκαγιών και πλημμυρών, τα τελευταία χρόνια, προσφέροντας περισσότερα από 10.000 γεύματα, είδη πρώτης ανάγκης και ηλεκτρονικών συσκευών. Μέσα από το πρόγραμμα «Προσφέρω Έμπρακτα - Fire Relief» για τις πυρόπληκτες περιοχές τον Αύγουστο του 2021, το efood με τη προσφορά των χρηστών συγκέντρωσε 124.000 ευρώ που θα διατεθούν: για την επισκευή του Νηπιαγωγείου στην Κήρινθο (εξωτερικός χώρος και προσφορά παιχνιδιών), για την επισκευή του γυμνασίου - Λυκείου της Αγίας Άννας (συμβολή στην ανοικοδόμηση αθλητικών εγκαταστάσεων) και τον εκπαιδευτικό εξοπλισμό.

Η εταιρεία βρέθηκε, επίσης, στους σεισμούς της Κρήτης (Σεπτέμβριος 2021), της Ελασσόνας (Μάρτιος 2021), στις πλημμύρες του Μουζακίου (Οκτώβριος 2020), στις πυρκαγιές στην Εύβοια (Αύγουστος 2019), στο Μάτι (Αύγουστος 2018), καθώς και στην Εύβοια, στα Βίλια και στην Βαρυμπόμπη (Αύγουστος 2021) και θα συνεχίσει να ενεργοποιεί τον μηχανισμό προσφοράς, όταν και όπου υπάρχει ανάγκη.

Και κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης, με απόλυτο σεβασμό στήριξε το σύστημα υγείας και τους ήρωες γιατρούς και νοσηλευτές, παρέχοντας μέσα από το Πρόγραμμα «Προσφέρουμε εξοπλισμό ΜΕΘ και γεύματα #COVID-19» οικονομική βοήθεια 330.000 ευρώ για υλικοτεχνική υποδομή στις ΜΕΘ με 33 monitors παρακολούθησης ζωτικών λειτουργιών, καθώς και 21.000 γεύματα, στους ανθρώπους που έδιναν τη μάχη στην πρώτη γραμμή της υγείας.

Η κοινωνική υπευθυνότητα του προγράμματος του efood είναι ευθυγραμμισμένη και με την ανάπτυξη βέλτιστων περιβαλλοντικών πρακτικών, με την εταιρεία να έχει αναλάβει από την 1η Ιανουαρίου 2020, τη δέσμευση να αντισταθμίσει στο 100% τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (Co2) για κάθε διανομή του συμπεριλαμβανομένης της κατανάλωσης ενέργειας του κτιρίου της εταιρείας, των επαγγελματικών ταξιδιών και των μετακινήσεων εργαζομένων, προκειμένου να έχει ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα.

Το πιο ουσιαστικό, ωστόσο, «αποτύπωμα» των μέχρι σήμερα πεπραγμένων του Προγράμματος Κοινωνικής Υπευθυνότητας  δεν είναι μετρήσιμο. Γιατί είναι δύσκολο να αποτυπωθεί σε νούμερα ή να μεταφερθεί σε λέξεις το κάθε συναίσθημα που «γεννιέται» μέσα από κάθε μικρή πράξη αγάπης και προσφοράς, το κάθε χαμόγελο ευγνωμοσύνης που προκαλείται από τη συμμετοχή σε αυτές τις δράσεις και κυρίως το κάθε ευχαριστώ που καθρεφτίζεται στο βλέμμα των ωφελούμενων. Όμως είναι αυτό ακριβώς το «αποτύπωμα» το έναυσμα της δέσμευση της εταιρείας ώστε να επιδιώξει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη διεύρυνση των δράσεων στήριξης και προσφοράς στην κοινωνία. Το πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας της εταιρείας συνεχώς εξελίσσεται και ενισχύεται. Στο efood, η κοινωνική προσφορά είναι αναπόσπαστο κομμάτι της επιχειρησιακής κουλτούρας.  Γιατί υπεύθυνη επιχείρηση είναι αυτή που συμμετέχει στα κοινά, αφουγκράζεται την ανάγκη και στηρίζει τις προσπάθειες και το δικαίωμα όλων στη ζωή, στη χαρά και στην εξέλιξη.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα