Συμφωνία για την πώληση επτά ,σύγχρονων αεροσκαφών μεταφοράς εμπορευμάτων A350F στην Air Lease Corp, υπέγραψε σήμερα η Airbus, όπως ανακοινώθηκε στην Αεροπορική Έκθεση του Ντουμπάι.
Η παράδοση των αεροσκαφών θα ξεκινήσει το 2026 και η συμφωνία ήταν μέρος μιας μεγαλύτερης παραγγελίας για 111 αεροσκάφη από ολόκληρη τη γκάμα προϊόντων της Airbus, συμπεριλαμβανομένων 100 αεροσκαφών στενής ατράκτου και τεσσάρων αεροσκαφών A330neo ευρείας ατράκτου. Η εταιρεία μίσθωσης αεροσκαφών Air Lease Corp ήταν πάντα η πρώτη που αγόραζε τα νέα μοντέλα Airbus στο παρελθόν.
«Απαντάμε στο αίτημα του ανταγωνισμού στην αγορά», δήλωσε ο Κρίστιαν Σίρερ, Εμπορικός Διευθυντής της Airbus, σε συνέντευξη Τύπου. «Η συμφωνία δεν έχει να κάνει τόσο με το να μπούμε στην αγορά ή να κλέψουμε το βούτυρο κάποιου από το ψωμί του. Αλλά για να ανταποκριθούμε στο κάλεσμα της αγοράς, όχι μόνο από έναν ή δύο, αλλά από πολλούς ενδιαφερόμενους», πρόσθεσε.
Η άφιξη του νέου A350F, όπως ονομάζεται το αεροσκάφος της Airbus, έρχεται την ώρα που η Boeing ετοιμάζει την επόμενη κίνησή της στην αγορά των μεταγωγικών αεροσκαφών. Η αμερικανική κατασκευάστρια εταιρεία κυριαρχεί εδώ και καιρό σε αυτό τον τομέα με τις εκδόσεις του αεροσκάφους 767 για μεταφορά εμπορευμάτων , το οποίο χρησιμοποιείται από την Amazon και του αεροσκάφους 777 ευρείας ατράκτου.
Η αποστολή ιατρικών προμηθειών και εξοπλισμού ατομικής προστασίας έδωσε έκρηξη στις αεροπορικές μεταφορές φορτίων στην αρχή της πανδημίας και από την άνοδο στο ηλεκτρονικό εμπόριο που προκλήθηκε από το lockdown. Πρόσφατα, οι κατασκευαστές σε όλο τον κόσμο στράφηκαν όλο και περισσότερο στις αεροπορικές μεταφορές για να αποφύγουν τη συμφόρηση στα λιμάνια.
Δύο από τις μεγαλύτερες εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, η AP Moeller-Maersk A/S και η CMA CGM SA, παρήγγειλαν εφέτος νέα αεροσκάφη μεταφοράς εμπορευμάτων Boeing 777.
Oι αεροπορικές εταιρείες, επίσης, στρέφονται όλο και περισσότερο στη μεταφορά εμπορευμάτων ως διέξοδο, κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Πολλές εταιρείες έχουν επίσης αλλάξει τα επιβατικά τους αεροπλάνα και τα δρομολόγια πτήσεων για να μεταφέρουν περισσότερο αεροπορικά φορτία για να αντισταθμίσουν τη χαμηλότερη επιβατική κίνηση. Κάποιες εταιρείες εκτιμούν μάλιστα ότι θα επιμείνουν στην μεταφορά εμπορευμάτων, ακόμα κι αν ο αριθμός των επιβατών επανέλθει στα προ πανδημίας επίπεδα.
Σχεδόν τα τρία τέταρτα των αεροπορικών εταιρειών που επικεντρώνονται στην επιβατική κίνηση αναμένουν ότι ο όγκος μεταφοράς εμπορευμάτων θα συνεχίσει να αυξάνεται το επόμενο έτος, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών. Σύμφωνα με την Ένωση, ο παγκόσμιος όγκος αεροπορικής μεταφοράς εμπορευμάτων αυξήθηκε κατά 9,1% τον Σεπτέμβριο σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του 2019.