Από την έντυπη έκδοση
Στον έλεγχο της εταιρείας διαχείρισης κεφαλαίων BC Partners περνάει το πλειοψηφικό πακέτο της Pet City, ελληνικής εταιρείας λιανικής πώλησης τροφίμων κατοικίδιων ζώων και αξεσουάρ, που απολαμβάνει ηγετικά μερίδια στην εγχώρια αγορά. Όπως επισημαίνεται στην σχετική ανακοίνωση, η ιδρύτρια οικογένεια θα διατηρήσει μερίδιο στην εταιρεία.
Πρόκειται για την πρώτη επένδυση της BC Partners GR Investment LP, ενός fund ειδικού σκοπού, που επιδιώκει να επενδύσει και να υποστηρίξει υψηλής ανάπτυξης μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Η BC Partners διαθέτει πείρα στον συγκεκριμένο τομέα, καθώς έχει επενδύσει στην PetSmart, τη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης προϊόντων για κατοικίδια στις ΗΠΑ, στην Chewy, τη μεγαλύτερη εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου προϊόντων για κατοικίδια στις ΗΠΑ, με κεφαλαιοποίηση 32 δισ. δολαρίων περίπου, και στη VetPartners, τον κορυφαίο διαχειριστή κτηνιατρικών κλινικών στο Ηνωμένο Βασίλειο. Οι λεπτομέρειες της συναλλαγής και το τίμημα δεν έγιναν γνωστά, ωστόσο σύμφωνα με όσα γνωστοποιήθηκαν η εξαγορά αναμένεται να ολοκληρωθεί πριν από το τέλος του έτους.
Σχολιάζοντας ο partner και επικεφαλής της BC Partners Νίκος Σταθόπουλος, μεταξύ άλλων, ανέφερε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίζουμε την Pet City στην οικογένεια της BC Partners και να επενδύουμε στην ηγέτιδα εταιρεία της ταχύτατα αναπτυσσόμενης ελληνικής αγοράς προϊόντων και υπηρεσιών κατοικίδιων ζώων.
Πρόκειται για την πλέον πρόσφατη επένδυση της BC Partners στην Ελλάδα, μια χώρα στην οποία δραστηριοποιούμαστε για περισσότερα από 15 χρόνια και η οποία έχει εξελιχθεί σε έναν ελκυστικό επενδυτικό προορισμό ως μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες οικονομίες στην Ευρώπη. Η πεποίθησή μας για το μέλλον της χώρας μάς οδήγησε στη δημιουργία του BC Partners GR, ενός ειδικού επενδυτικού βραχίονα που αποσκοπεί στην αναζήτηση επενδυτικών ευκαιριών σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα».
Σημειώνεται ότι η Pet City ιδρύθηκε το 1988 και ως οικογενειακή επιχείρηση εξελίχθηκε στον αδιαμφισβήτητο ηγέτη στην ελληνική αγορά προϊόντων και υπηρεσιών κατοικίδιων ζώων, εξυπηρετώντας περίπου 3 εκατομμύρια πελάτες. Η δυναμική εσόδων της εταιρείας διαμορφώνεται σε 45,6 εκατ. ευρώ και η καθαρή κερδοφορία κυμαίνεται σε 5,4 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με τα στοιχεία του ισολογισμού του 2020. Το δίκτυο καταστημάτων της Pet City ανέρχεται σε 80 σημεία εκ των οποίων τα 10-12 λειτούργησαν φέτος, ενώ η εταιρεία διαθέτει και ηλεκτρονικό κατάστημα.
Δ. Αλεξ.